Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،فریدون بابایی، فرماندار شهرستان خلخال امروز در بازدید از رودخانه های شهرستان افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در روزهای یکشنبه و دوشنبه در شهرستان خلخال اسکان در کنار رودخانه های شهرستان خلخال ممنوع است و با تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خلخال تمامی مسیرهای منتهی به رودخانه ها مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لایروبی رودخانه ها آغاز شده است گفت: بخشداران و دهیاران و شهرداران موظف هستند در تمامی رودخانه ها اقدامات لازم را جهت لایروبی و هشدار و اطلاع رسانی به گردشگران انجام دهند.

بابایی به رودخانه های خروشان شهرستان همچون قزل اوزن در شهرستان خلخال وکوثر ، شاهرود چای بخش شاهرود خلخال تا سد منجیل و رودخانه های کالار چای ، گلبندر در روستای برندق و دمدل چای اشاره کرد و افزود: سیلابی شدن شهرستان خلخال در روزهای آینده دور از  انتظار نیست لذا از  به اهالی شهرستان خلخال  توصیه می شود نکات ایمنی را رعایت کرده و آمادگی لازم را داشته باشند.

فرماندار خلخال ادامه داد: مرخصی تمامی اعضای مدیریت بحران تا عادی شدن وضعیت لغو بوده و مدیران موظف هستند وظایف خود را به نحوشایسته انجام دهند .

وی  همچنین با اشاره به نزدیکی روز سیزده بدر و روز طبیعت  از مهمانان و گردشگران خواست از هر گونه اسکان در کنار رودخانه ها خودداری و در خصوص نگهداری از سالمندان وفرزندان خود دقت لازم را به کار گیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سالمندان فرماندار فرماندار شهرستان مدیریت بحران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • آب قنات؛ مهریه زنان طرشتی | ۵ قنات باغ‌های روستا را سیراب می‌کرد
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی