Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@14:48:54 GMT

وام بلاعوض فوری به مؤسسات قرآنی سیل‌زده کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۷۹۲۱

وام بلاعوض فوری به مؤسسات قرآنی سیل‌زده کشور

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتقان، در پی حوادث روزهای گذشته و جاری شدن سیلاب هولناک در بسیاری از مناطق کشور، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با حضور در استان‌های فارس، گلستان و مازندران، از اختصاص کمک بلاعوض و وام قرض‌الحسنه فوری به مؤسسات قرآنی آسیب‌دیده در سیلاب و بارندگی‌های اخیر در کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در روزهای اخیر، همزمان با آغاز سال جدید و نوروز باستانی، شاهد اتفاقات ناگوار و تحمیل آسیب‌های مختلف به مردم عزیز و متأسفانه از دست رفتن تعدادی از هموطنانمان در سراسر کشور بودیم که براساس تصمیم مسئولین اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور جهت جبران بخشی از خسارت تحمیل‌شده به مؤسسات قرآنی مناطق بحران‌زده و جلوگیری از اخلال در روند فعالیت‌های آموزشی مؤسسات قرآنی، این تمهید پیش‌بینی و مقرر شد، به مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت که جزء مناطق سیل‌زده، از جمله مؤسسات استان‌های فارس، گلستان، مازندران، لرستان و...بوده و دچار آسیب شده‌اند، کمک بلاعوض و وام قرض‌الحسنه اختصاص یابد.
محمدی اظهار کرد: مؤسسات متقاضی دریافت این وام می‌توانند درخواست خود را از طریق اتحادیه‌های تشکل‌های قرآن و عترت استانی مطرح و از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی سیل زده قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سپیدان گفت: بیش از ۵۰۰ دانش آموز از شهرستان‌های سپیدان، بیضا و بخش‌های ارژن و کامفیروز در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

علیرضا امیری افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرآنی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس اداره آموزش و پرورش سپیدان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی سپیدان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان سپیدان در فاصله ۷۰ کیلومتری شیراز و در شمال غرب استان فارس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی