Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور امام جمعه اروندکنار امروز ، با اشاره به مد اکبر اخیر در اروندکنار، گفت: در چند روز پیش وقوع مداکبر مردم شهرستان را دچار مشکل کرد و باعث سلب آسایش شد.

وی افزود: طغیان انهار در اروندکنار به سمت و سوی جاده اصلی و منازل مردم کشیده شد و این مسئله باعث شد مردم دچار خسارت‌های متعددی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اروندکنار گفت: مسؤولان باید از این بحران عبرت بگیرند که مشکلات را قبل از وقوع بحران‌های آینده حل و رفع کنند و برای هرگونه حادثه و بحران آماده باشند، چرا که متاسفانه برخی مسؤولان به این فکر نیستند که برای رفع مشکل هزینه کنند.

محمدی‌پور ادامه داد: با وجود حادثه تلخ این بحران، اما همدلی و همراه بودن مردم و مسؤولان صحنه‌های جالب و زیبایی را به نمایش قرار داد و مردم و مسؤولان از جمله ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، فرماندار، بخشدار، شهردار، سپاه، بسیجیان و سایر مسؤولان دیگر در صحنه بودند.

وی گفت: خوشبختانه بحران در اروندکنار تلفات جانی نداشته اما زمین‌های کشاورزی خسارت فراوان دیده است و برخی منازل نیز آسیب دیده‌اند.

امام جمعه اروندکنار افزود: باید خسارت و آسیب‌های وارد شده به مردم اروندکنار به زودی جبران شود و مانند سال‌های قبل به فراموشی سپرده نشود و خوشبختانه مسؤولان دولتی و همچنین سازمان منطقه آزاد اروند وعده ورود و حل این مسئله را داده‌اند.

انتهای پیام/ د

وعده جبران خسارت اروندکنار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل

سید علی حجتی ا در نشست مشترک مسئولان کمیته امداد به منظور بررسی مفاد تفاهم نامه بین این ۲ نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقا سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی در بین مدد جویان (دختران ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر اردبیل به شرکت کنندگان ارایه می‌شود، اذعان کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است