Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در اطلاعیه‌ای توصیه‌هایی برای تدابیر پیشگیرانه در برابر سیل به مدیران مدارس کرده است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر رگبار، رعد و برق و بارندگی شدید و احتمال وقوع سیل طی روز‌های آینده، مدیران محترم مدارس استان تهران تدابیر پیشگیرانه زیر را اتخاذ کنند:

١.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشت بام مدارس توسط مدیران و یا مسئولان حاضر در مدارس بازدید شود.
٢. باز بودن راه خروج آب از پشت بام مدارس بسیار ضروری است. (در هنگام بارش شدید باران حتما هر چندساعت از باز بودن راه خروجی آب اطمینان حاصل شود.)
٣. از بسته بودن تمامی درب و پنجره کلاس‌های درس اطمینان حاصل کنید.
٤. تمامی نقاطی که احتمال ورود آب باران به محوطه مدارس و کلاس‌های درس دارند را بازدید و مسدود کنید.
٥. تمامی وسایل الکترونیکی اعم از رایانه، چاپگر، دستگاه تکثیر و ویدئو پرژکتور‌ها از سطح زمین و کنار پنجره‌ها فاصله داشته باشند و حدالمقدور روی آن‌ها حتما با وسایل ضدآب پوشانده شوند.
٦. دیوار‌های زیر زمین را با عایق‌های ضد آب بپوشانید تا جلوی نفوذ آب و آسیب‌های بعدی گرفته شود.
٧. در صورت بروز حادثه ناشی از وقوع سیل، کلید اصلی برق، شیر اصلی آب و گاز را قطع کنید.
٨. اگر کنتور برق را قطع نکرده‌اید، وسایل برقی را از پریز بیرون بکشید، اگر دستانتان خیس است برای حفظ ایمنی خود به وسایل برقی دست نزنید.
٩. از خاموش بودن موتورخانه و بسته بودن درب موتورخانه مدارس اطمینان حاصل کنید و تمامی راه‌های ورود آب به این قسمت پوشانده و مسدود شود.
١٠. برای آگاهی و اطلاع بیشتر از وضعیت پیشروی سیل به پیام‌های بعدی از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران و همچنین رادیو و تلویزیون گوش دهید.

انتهای پیام/

توصیه‌هایی برای تدابیر پیشگیرانه در برابر سیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز یکطرفه شد

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر، از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود.

کهریزی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب هراز سنگین است گفت: محور هراز از محدوده رودهن به سمت شمال مسدود شده و هم‌وطنان برای سفر به شهرهای شمالی می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز از محدوده آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه شده افزود: در برخی مناطق این محور مثل مشاء و پیست آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.

کد خبر 6096488

دیگر خبرها

  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • هراز یکطرفه شد
  • پرده‌های حفاظت خورشیدی؛ راهکار پایداری ساختمان‌ها
  • چالوس یک طرفه شد
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس اولویت باشد
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • خودروهای برقی خطرناکند؟