Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:20:55 GMT

سلماس آماده مقابله با هرگونه حوادث احتمالی است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۸۴۹۸

سلماس آماده مقابله با هرگونه حوادث احتمالی است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی اصغری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان با اشاره به بارش برف و باران طی هفته جاری اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها موظف به حفظ صد در صدی آمادگی خود برای مقابله با سیل احتمالی هستند و اعضای شورا باید تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری، مدیریت و اقدامات بهنگام در زمان مواجهه با شرایط بحرانی بیاندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: خروج مدیران از شهرستان ممنوع بوده و تمامی مرخصی‌های مدیران و کارشناسان اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان لغو است؛ مدیران باید تا زمان پایداری شرایط جوی و اعلام شرایط عادی از سوی فرمانداری، در شهرستان حضور داشته باشند.

فرماندار سلماس تصریح کرد: با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر لازم است تا تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز از سوی دستگاه‌های مختلف تأمین و در نقاط حساس و حادثه خیز شهرستان مستقر شود.

اصغری با تأکید بر لزوم توجه به شایعات و پیگیری اخبار از سوی مراجع رسمی تأکید کرد: اطلاع رسانی‌ها، هشدارها، تذکرات، گزارش‌ها و پیام‌ها فقط از سوی فرماندار به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران صورت می‌گیرد و ادارات از اقدامات فردی در اطلاع رسانی پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: با اعلام شرایط عادی و رفع بحران احتمالی، کمک‌های مردمی جمع آوری شده در سطح شهرستان را برای کمک به مناطق سیل زده استان‌های شمال کشور ارسال می‌شود.

فرماندار سلماس با اشاره به نقش آگاهی بخشی در پیشگیری و مدیریت بحران از اداره مخابرات خواست تا نسبت به اطلاع رسانی از طریق تلفن ثابت و پیامک به شهروندان اقدام کنند.

کد خبر 4578377

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سلماس محمد اصغری مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام