Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@10:45:19 GMT

106 روستای اسلام آبادغرب در معرض سیل قرار دارند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۸۶۲۷

فرماندار اسلام آبادغرب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بارش‌های بهاره نقطه‌ای هستند از قطعی نبودن وقوع سیل در این شهرستان خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان به ریاست فرماندار اسلام آباد غرب و با حضور مدیران کلیه دستگاه‌های مسوول در خصوص سیل در این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه فرماندار و سایر مسئولان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده برای پیشگیری و مواجهه با سیل و اقدامات امدادی قبل،هنگام و بعد از این حادثه پرداختند.
فرماندار اسلام آباد غرب بیان کرد: اگر اداره‌ای تجهیزات و امکاناتی دارد که اداره دیگری آن را ندارد، این امکانات را در اختیار یکدیگر قرار دهند از سوی دیگر با رایزی صورت گرفته در صورت لزوم ماشین آلات نظامی در اختیار ادارات و مردم قرار خواهد گرفت.
افشین کریمی ادامه داد: تمامی کارتون خواب‌ها و معتادین حتی به زور قهریه هم تا 48 ساعت توسط بهزیستی جمع آوری و اسکان داده شوند، تمامی سالن‌های ورزشی، مدارس و مساجد اماده اسکان مردم در هرگونه اتفاق هستند.
وی ادامه داد: 106 روستا در معرض خطر سیل هستند که 83 مورد آمادگی اسکان دارند و با کمک هلال احمر و ارسال پک 72 ساعته و نان و آرد به این مناطق ارسال شد و 450 تخته چادر برای حدود 900 نفر آماده شده است.
کریمی تاکید کرد: 10 ایستگاه فعال هواشناسی آماده به کار هستند، از سوی دیگر میزان بارندگی 140 درصد افزایش یافته که از سال 66 تا 97 این میزان بی‌سابقه است؛ میزان بارندگی در سال آبی 700 میلی متر تا کنون ثبت شده که یک رکورد محسوب می‌شود.
فرماندار اسلام آبادغرب در پایان در خصوص وقوع احتمالی سیل در سطح این شهرستان، گفت: نمی‌توان گفت حتما سیل در اسلام آباد غرب رخ خواهد داد، زیرا بارش‌های بهاره نقطه‌ایی است.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسلام اباد سیل فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک