Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:10:14 GMT

2 نفر براثر گازگرفتگی در پاوه جان باختند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۸۷۸۵

2 نفر براثر گازگرفتگی در پاوه جان باختند

کرمانشاه- ایرنا- رئیس مرکز درمانی روستای «وراء» پاوه از مرگ 2 نفر از اهالی روستای «هجیج» این شهرستان بر اثر گاز گرفتگی خبر داد.

آرش کاهی روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت 10 و 45 دقیقه امروز از سوی اهالی روستای هجیج به مرکز درمانی روستای وراء گزارش شد.
وی اظهار داشت: نیروهای مرکز درمانی بلافاصله به روستای هجیج عزیمت کردند که در معاینات اولیه متوجه شدند این 2 نفر زن و شوهر که نابینا بودند حدود پنج ساعت پیش فوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاهی افزود: دلیل مرگ این 2 نفر به اسامی صدیق جعفری 70 ساله و صوله ادمن 83 ساله براثر گاز گرفتگی ناشی از جدا شدن لوله از بخاری بوده است.
وی تصریح کرد: لوله بخاری منزل این 2 نفر که نفت سوز هم بوده به دلایلی از جای خود کنده شده و موجب نشت گاز در منزل و در نهایت خفه شدن این 2 نفر شده است.
کاهی افزود: جسد این 2 نفر برای انجام فرآیند قانونی به پزشکی قانونی پاوه منتقل شد.
روستای هجیج از توابع بخش نوسود در 25 کیلومتری شهر پاوه واقع شده است.
7448/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه گازگرفتگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به‌دنبال واژگون شدن و سقوط یک دستگاه اتوبوس به رودخانه‌ای در رشته‌کوهای «آند» در شمال پرو، ۲۵ نفر کشته و ۱۳ تن دیگر مصدوم شدند.

اولگا بابودیلا، دادستان منطقه کاجاماراکا در شمال پرو گفته است که این اتوبوس به سمت شهر «سوروچوکو» در حرکت بود و پس از واژگونی، به رودخانه‌ای سقوط کرد.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که این اتوبوس از شهر «سِلندین» عازم شده بود و در پی این حادثه تلخ، در شهر مذکور سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

حوادث جاده‌ای در پرو نسبتاً رایج محسوب می‌شود به طوری که در جریان یک تصادف در سپتامبر ۲۰۲۳ دست کم ۱۲ نفر و در حادثه‌ای دیگر در ژانویه ۲۰۲۳ نیز ۲۴ تن کشته شدند.

کد خبر 6092948

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟