Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در جلسه صبح امروز با هیات‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استان ضمن تسلیت به هموطنان سیل زده در سایر استان‌های کشور بیان کرد؛ ستاد مدیریت بحران اداره کل ورزش و جوانان متشکل از هیات‌های شنا، قایقرانی، کوهنوردی، کونگ فو، نجات غریق و سازمان‌های مردم نهاد استان به عنوان پشتیبان ستاد مرکزی مدیریت بحران آمادگی خود را در صورت لزوم اعلام کردند

حامدجولائی افزود: هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان در صورت نیاز در خدمت ستاد مرکزی مدیریت بحران و پشتیبان آن‌ها خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولایی گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان در این جلسه به تمامی هیات‌های ورزشی ابلاغ شد که سالن‌ها و اماکن خود را تعطیل و تا ۷۲ ساعت آینده در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان افزود، یک تیم کامل و دوره دیده از هیات‌هایی که می‌توانند در هنگام وقوع حادثه بیشترین کارایی را داشته باشند همراه با تجهیزات کامل اعلام آمادگی کرده اند تا در صورت نیاز با کمک استان‌های سیل زده و آسیب دیده بروند.

گفتنی است، با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی سامانه بارشی نسبتا قوی از روز یکشنبه به غرب کشور ورود پیدا می‌کند که به همین منظور ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/ع

تشکیل ستاد بحران اداره کل ورزش و جوانان کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کردستان اخبار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان از توقف قطار تهران - گرگان بین راه بر اثر آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد