Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@00:02:46 GMT

سیل و ترافیک؛ دردسرهای نوروزی دوچرخه سواران

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۹۶۲۳

سیل و ترافیک؛ دردسرهای نوروزی دوچرخه سواران

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مجبور هستیم در تهران تمرینات را ادامه دهیم تا بلکه با پایان یافتن تعطیلات طولانی ایام نوروز و برطرف شدن ترافیک جاده ها شرایط تمرین در جاده‌های کوهستانی فراهم شود.

به گزارش "ورزش سه"، رییس فدراسیون دوچرخه سواری در اولین گفتگویش در سال 98 ضمن تسلیت به خانواده‌های سیل زده در استان‌های مختلف کشور از مشکلاتی که بارش های اخیر برای تیم های ملی دوچرخه سواری به وجود آورده، سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خسرو قمری در بخش ابتدایی صحبت های خود به روابط عمومی فدراسیون گفت: «متاسفانه عید امسال با اتفاقاتی که پس از بارش های سیل آسا برای مردم کشورمان رخ داد شیرینی نوروز را به کام  همه ایرانی ها تلخ کرد.امیدوارم هر چه سریعتر و با تدبیر مسوولان کشور هر چه سریعتر مشکلات معیشتی مردم سیل زده پایان یابد و آرامش به زندگی ایرانی ها بازگردد.»


رییس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه به بحث اردوی تیم ملی استقامت کشورمان اشاره کرد و افزود: «از 4 روز پیش اردوی تدارکاتی تیم ملی استقامت در محل کمپ تیم های ملی آغاز شده و ملی پوشان مرد و زن زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار می کنند. متاسفانه شرایط آب و هوایی کشور اصلا مناسب تمرینات استقامتی‌ها نیست و محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور موجب شده تا نتوانیم به حد مورد نظر و ایده آل کادرفنی تمرینات را برگزار نماییم. بارش‌های بسیار و ترافیک در مناطق کوهستانی استانهای سراسر کشور اجازه نداده تا اردوی تیم ملی ما در شرایط خوبی برگزار شود و ما مجبور هستیم در تهران تمرینات را ادامه دهیم تا بلکه با پایان یافتن تعطیلات طولانی ایام نوروز و برطرف شدن ترافیک جاده ها شرایط تمرین در جاده های کوهستانی فراهم شود.»


وی ادامه داد: «امیدواریم در فاصله باقیمانده تا مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم با برپایی اردوی تدارکاتی در مناطق نزدیک به محل آب و هوای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا که به طور معمول کوهستانی و پرشیب می باشند ورزشکاران را در شرایط پروفایل مسیر قرار دهیم. فعلا به الاجبار باید اردو را در آزادی برگزار کنیم تا بلکه شرایط مساعد شود. ما مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم و امیدوار هستیم بعد از یک پوست اندازی در تیم ملی استقامت مردان مان شاهد موفقیت نسل جدیدتر دوچرخه سواری کشورمان باشیم.»

خسرو قمری دوچرخه سواری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خسرو قمری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اتوبان شمال شب گذشته در محدوده تونل شماره ۱۲ از ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه تا ساعت پنج امروز به دلیل ریزش سنگ مسدود بود که پس از پاکسازی، بازگشایی شد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده های کشور به ویژه جاده‌های شمالی،خاطر نشان کرد: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی به ویژه مسیر برگشت از استان های شمالی به طرف تهران با پایان یافتن تعطیلات سنگین و پر حجم است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: د محور چالوس بدلیل ترافیک پرحجم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شمال به جنوب یکطرفه شده است.

محبی ادامه داد:درمحور هراز از ساعت ۱۵ امروز تردد وسایل نقلیه از آبعلی به سمت آمل ممنوع شد و از آمل به سمت رودهن یا آبعلی مسیر یکطرفه است تا زمانی که بار ترافیکی تخلیه شود.

وی ادامه داد: در محدوده پاسگاه لاریجان و قبل از شهر مرزن آباد شاهد پس زدگی ترافیک هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: به رانندگانی که هنوز مسیر بازگشت را آغاز نکردند توصیه می شود که بازگشت خود را به فردا موکول کنند تا ترافیک کمتری را در جاده ها تجربه کنند.

محبی ادامه داد: اگر رانندگان در این ساعات سفر بازگشت خود را آغاز کنند با تاریکی شب و پیک ترافیک مواجه می شوند و ممکن است ساعت ها پشت ترافیک بمانند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی