Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزارت اطلاع رساني فلسطين در گزارشي اعلام کرد: رژيم صهيونيستي 95 درصد از کودکان بازداشتي فلسطيني را شکنجه کرده است.
به گزارش روز شنبه پارس تودي به نقل از پايگاه خبري "ميدل ايست مانيتور"؛ وزارت اطلاع رساني فلسطين در گزارشي تصريح کرد: رژيم اسرائيل با اقداماتي از جمله ضرب و شتم، بستن چشم و دستبند زدن به کودکان فلسطيني در زمان بازداشت با آنها بدرفتاري مي کند و از آنها اعتراف اجباري مي گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش؛ بازداشت هاي رژيم صهيونيستي بخشي از برنامه اين رژيم عليه دانش آموزان فلسطيني مخصوصا در ايست و بازرسي ها در شهر اشغالي قدس و تمام ورودي روستاها، شهرها و کمپ هاي فلسطيني در کرانه باختري رود اردن است.
اين گزارش همچنين تاکيد کرد مقامات رژيم صهيونيستي از دسامبر 2017 تاکنون، 83 کودک فلسطيني را به شهادت رسانده اند.
رژيم صهيونيستي در سال 2017 يک هزار و 467 کودک، در سال 2018، يک هزار و 63 کودک و در دوماهه اول سال 2019، 118 کودک فلسطيني را دستگير کرده است.
کابينه رژيم صهيونيستي با کمک پارلمان اين رژيم مجازات براي فلسطينيان زير 14 سال و دوره حبس آنها را به 20 سال تصويب و اجرا کرده است. 115/113
کليدواژه رژيم صهونيستي زندان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، گروهان‌های قدس اعلام کرد نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را در منطقه شیخ عجلین در جنوب غرب شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

در تحولی دیگر، خبرنگار الجزیره اعلام کرد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت جوانی فلسطینی در خیابان رشید در نزدیکی منطقه وادی غزه در مرکز نوار غزه تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم خانه‌ای را در منطقه التنور در شرق رفح هدف قرار داد که بر اثر آن جوانی فلسطینی شهید شد.

کد خبر 6093909 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۳ فلسطینی در حمله اشغالگران به شمال رفح
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست