Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@15:20:33 GMT

ایثارگران بانک توسعه تعاون موردتقدیر قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۹۸۲۷

    به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، هم‌زمان با 22 اسفندماه روز گرامیداشت شهدا طی مراسمی از کارکنان خانواده معظم شهدا، ایثارگران و کارکنان رزمنده این بانک تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره این بانک برگزار گردید حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان اینکه ایثارگران مایه خیروبرکت، رحمت و نعمت هر سازمان محسوب می‌شوند اظهار داشت: توصیف و سخن گفتن در وادی شهادت و ایثار و بیان ارزش‌ها و قابلیت‌های مقام شامخ شهدا و ایثارگران کار سخت و دشواری است و از توان افراد خارج می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر این‌که استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و ایثار و رشادت این عزیزان است گفت: بهترین و مخلص‌ترین انسان‌ها درراه حفظ آرمان‌ها و پاسداشت از ارزش‌ها، جان‌برکف از این مرزوبوم پاسداری کردند و درنهایت ارزشمندترین تحفه الهی که همان جان شریف آدمی است در این راه تقدیم نموده‌اند.

مهدیان ضرورت صیانت و پاسداشت خون شهدا و پیروی از مشرب و راه این عزیزان را حداقل کار برای ادای احترام و همراهی و هم‌سویی از آنان یادکرد و دراین‌باره خاطرنشان ساخت: بانک توسعه تعاون که ثمره ابلاغیه اصل 44 از سوی مقام معظم رهبری است یکی از بانک‌های دولتی، توسعه‌ای و تخصصی است که محصول این ارزش‌ها محسوب می‌گردد.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به توفیقات این بانک گفت: همه تلاش‌ها و زحماتی که در این مجموعه در راستای تحقق مأموریت و برنامه‌های تکلیفی صورت گرفته است حاصل همت و اراده و زحمات کارکنان این بانک ازجمله همکاران خانواده معظم شهدا و یادگاران شهدای عزیز و ایثارگران و رزمندگان بوده است، به‌نحوی‌که امروزه بانک توسعه تعاون پس از ده سال فعالیت جایگاه خود را در نظام بانکی پیدا نموده است.

مهدیان در ادامه به عاملیت بانک توسعه تعاون در دو طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر و همچنین رونق تولید و حمایت از جامعه هدف نهادهای حمایتی اشاره کرد و گفت: توفیق در این فعالیت همراه با تصویب ده هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه بانک نمونه‌هایی از موفقیت بانک توسعه تعاون در سال 97 بوده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از کلیه کارکنان ایثارگر و رزمنده و فرزندان شاهد شاغل در ستاد این بانک تقدیر و تشکر به عمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درحالی که محرم نویدکیا با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارد اما  از حالا شایعاتی مبنی بر اینکه برای فصل آینده محرم نویدکیا گزینه اصلی فصل آتی سپاهان است مطرح شده است. 

با وجود مطرح شدن این شایعه در حال حاضر وضعیت مدیریتی باشگاه سپاهان هنوز مشخص نیست و بعد از استعفای منوچهر نیک فر از مدیریت این باشگاه هنوز هیئت مدیره سپاهان مدیر جایگزینی انتخاب نکرده و فعلا وظایف مدیریتی در هیئت مدیره این باشگاه تقسیم شده تا امور باشگاه بگذرد.

در ماه های گذشته هم برخی اسامی مثل یاسر معاصر برای حضور در مدیریت سپاهان مطرح شده اما پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد هنوز مجموعه کارخانه فولاد مبارکه و هیئت مدیره سپاهان برای انتخاب نفر مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اند.

با توجه به اینکه هنوز باشگاه سپاهان مدیرعامل ندارد اولویت اول مجموعه مدیریتی در این باشگاه انتخاب یک مدیرعامل است و بعد از آن در خصوص انتخاب مربی فصل آینده این باشگاه تصمیم گیری خواهد ضد ضمن آنکه مورایس  روز دوم تیرماه سال 1401 قراردادی سه ساله با باشگاه سپاهان امضا کرد و به این ترتیب او برای فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارد.

مورایس رسماً سرمربی سپاهان شد

با این شرایط باشگاه سپاهان اگر قصد همکاری با مربی پرتغالی را ندارد باید ابتدا تکلیف مورایس را برای فصل آینده مشخص کند و سپس در تدارک انتخاب مربی جدید باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل