Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیل ششم فروردین منطقه سعدی شیراز باعث آبگرفتگی منازل افزون بر 400 خانوار ساکن در این شهرک و همچنین مناطق دیگری در این کلانشهر شده که این موضوع به گل آلود شدن قالی و فرش های این شهروندان منجر شده است.
در این میان، یک کارگاه قالیشویی در شهر شیراز کمر همت بسته تا قالی ها و فرش های سیل زدگان منطقه سعدی را به صورت رایگان شست و شو و ضدعفونی کند و به مالکان آنها تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته جالب توجه این که، در این اقدام نیک اندیشانه پزشک، روحانی، معلم و شاغلانی از دیگر اصناف به صورت داوطلبانه و رایگان مشغول فعالیت هستند.
مدیر این کارگاه قالیشویی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از ششم فروردین ماه جاری تاکنون، چهار هزار و یکصد تخته فرش، قالی و موکت مربوط به سیل زدگان شهر شیراز شست و شو و ضدعفونی شده است.
اسماعیل شمس افزود: پیش بینی می شود 25 هزار تخته فرش از منطقه سیل زده سعدی شیراز به این کارگاه آورده شوند و ما این فرش ها را به صورت رایگان شست و شو و ضدعفونی شده به صاحبان آنها تحویل خواهیم داد.
مدیرعامل کارخانه قالیشویی ایران مهر شیراز گفت: در این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه تعداد 35نفر نیروی ثابت و داوطلب مردمی از جامعه پزشکان، روحانیون، معلمان، بسیجیان و ... یکسره از ساعت هشت صبح تا 20 در حال کمک و فعالیت هستند.
وی اظهار داشت: شهروندان شیرازی ساکن در شهرک سعدی، بلوار هفت تنان، بلوار نصر، بلوار سرداران و مناطق اطراف دریاچه مهارلو که در سیل اخیر منازل آنها دچار آبگرفتگی شد، می توانند فرش های آسیب دیده خود را برای شست و شو به این کارگاه تحویل دهند.
شمس درباره مراحل شستشوی فرش و موکت های تحویلی گفت: برای جلوگیری از مفقود شدن فرش ها هنگام ورود به کارخانه ابتدا شماره گذاری شده سپس به صاحب آنها قبض رسید داده تا هنگام تحویل دغدغه ای بابت این موضوع نداشته باشند.
بارش شدید باران در روزهای پنجم و ششم فروردین منجر به وقوع سیل در مناطقی از شهر شیراز شد. پنجم فروردین ماه، سیل دروازه قرآن 19 کشته ، 107 مصدوم و خسارات مادی بسیاری به خودروهای در حال عبور برجای گذاشت. ششم فروردین ماه نیز مناطق پایین دست رودخانه خشک شیراز و مجاور این رودخانه با مشکل آبگرفتگی منازل و معابر روبرو شدند. در این میان، وضعیت منطقه سعدی وخیم تر از سایر نقاط بود.
ع م / 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پزشک سیل فرش قرآن معلم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر

باوقار مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ساختمان فرسوده آموزشگاه سعدی بندر خمیر بعد از امتحانات خرداد ماه تخریب و ساختمان جدید این مجموعه با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و اتاق بازرگانی ساخته می‌شود.

وی افزود: این آموزشگاه با ۲۲۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بصورت ۶ کلاسه ساخته می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: با ساخت ساختمان جدید این آموزشگاه بیش از ۲۰۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • همدردی رودریگو با سیل زدگان برزیل؛ پیام روی پیراهن ستاره رئال مادرید چه بود؟ (+عکس)
  • دیدار با الفبای علم و مهربانی پس از ۲۵ سال
  • امروز با سعدی: که حال غرقه در دریا نداند خفته بر ساحل
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • ملاصدرا و محبت کردن
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار