Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرور گفت: خروجی سدهای خوزستان کنترل شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، ظهر امروز  با حضور وزیر وضعیت خروج و مدیریت آب در سد کرخه شهرستان اندیمشک بررسی شد.

رضا اردکانیان در بازدید از سد کرخه در شهرستان اندیمشک، اظهار داشت: مقاومت سازه سد کرخه مطلوب بوده و این سازه برای مقابله با سیلاب احتمالی آماده بوده و مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که پس از باران‌های اخیر هیچ مشکلی برای سد کرخه به وجود نیامده است، افزود: سازه سد کرخه در حالت پایداری قرار دارد و وضعیت آن عادی است.

وزیر نیرو وضعیت ذخیره آب در سد کرخه شهرستان اندیمشک را مطلوب دانست و عنوان کرد: سد کرخه یک سیلاب بزرگ را در خوزستان مهار کرده است.

رهاسازی آب سد کرخه فقط با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی ‌انجام می‌شودهشدار سازمان آب و برق خوزستان نسبت به وقوع سیل در مناطق پایین دست سد کرخهروایت رئیس جمهور از بازدید هوایی از ‌سدها و رودخانه‌های خوزستان؛ ‌هورالعظیم ‌از آب پر شده/ ‌کارون پرآب است/‌آب کرخه هم افزایش یافت‌

وی با اشاره به وضعیت ذخیره آب در سدهای استان خوزستان، گفت: در صورتی که سد کرخه احداث نشده بود، خسارت‌های بزرگی به استان و کشور وارد می‌شد.

اردکانیان بیان کرد: وضعیت سد کرخه و تراوشات آن مطلوب است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد و سد در آمادگی کامل خود است.

وی با اشاره به این که خروجی سدهای خوزستان کنترل شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد، افزود: هدف ما در مدیریت آب سد کرخه، ایجاد کم‌ترین خسارت بر اراضی پایین دست سد کرخه است.

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: با تمهیدات پیش بینی شده، وضعیت مدیریت و خروج آب از سد کرخه به نحوی است که کم‌ترین خسارت بر اراضی پایین دست سد کرخه ایجاد شده است.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج

 پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • هشدار تندباد و گرد و خاک برای خوزستان
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند