Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ نایب رییس مجلس گفت: اوایل همه به‌دنبال کشف اختلاس‌ها بودند و اختلاس ۵۰۰ میلیارد تومانی پیدا کردند، بعد‌ها این رقم به هزار، سه و ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید چرا؟، چون به‌دنبال حل مشکل نبوده و تصور می‌کردیم فرد خاطی مشکل کشور است، در حالی که مشکل نیست بلکه ساختاری بود.

به گزارش فارس، مسعود پزشکیان ادامه داد: باید به این دولت یا هر دولت رسمی و قانونی دیگری در کشور کمک کرده و دربرابر مشکلات ایستادگی کرده و آن‌ها را حل کنیم و این موضوع که بخواهیم از فرصت مشکلات کنونی برای تخریب یکدیگر استفاده کنیم همان نفوذی بوده که دشمن به دنبال آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی حاشیه‌های سفر نخست وزیر ارمنستان و نصب بنر در خصوص مناقشه قره باغ در باشگاه آرارات را کج‌سلیقگی مسئولان ذیربط عنوان کرد و گفت:در واکنش به این اقدام چه بگویم؟ بگویم خائنند؟، خیر مقصر تک‌تک افراد نیستند، بلکه مقصر ساختاری بوده که در آن عمل می‌کنیم، چراکه بستر‌ها را به شکلی ایجاد کرده ایم، که هر کسی ممکن است بلغزد.

پزشکیان با بیان اینکه همه روی مشکلات سرپوش گذاشته و در پایان هم شخصی را پیدا کرده و می‌گویند او مقصر است و این فرد را می‌کشند، اما سال بعد اتفاقی بدتر از آن روی می‌دهد، تصریح کرد: اوایل همه به‌دنبال کشف اختلاس‌ها بودند و اختلاس ۵۰۰ میلیارد تومانی پیدا کردند، بعد‌ها این رقم به هزار، سه و ده هزار میلیارد تومان رسید چرا؟، چون به‌دنبال حل مشکل نبوده و تصور می‌کردیم فرد خاطی مشکل کشور است، در حالی که مشکل نیست بلکه ساختاری بوده که به او اجازه‌ی چنین کار‌هایی می‌دهد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر راه را به درستی تنظیم کنیم، امکان ندارد فردی بیش از ده میلیون تومان تخلف کند، حتی اگر همین میزان تخلف را نیز فردی انجام داد، سیستم متوجه شده و فرد را بازخواست می‌کند، لذا باید مشکل را ساختاری حل کرد نه این‌که افراد را دستگیر و محاکمه کرد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پزشکیان مجلس شورای اسلامی اختلاس پولشویی نائب رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه صعودی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با افزایش ۱۴ هزار تومانی، به قیمت ۳ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با کاهش ۸۳ هزار تومانی به قیمت ۴۱ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز پنج‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان

یورو

۴۷ هزار و ۳۲۶ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان

سکه امامی

۴۱ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان

نیم سکه

۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۴ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۰۹.۱۹ دلار

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902044

دیگر خبرها

  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه صعودی شد
  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا