Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتاد و نهمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به میزبانی سرخپوشان آغاز شد. اشکان خورشیدی قضاوت این دیدار بر عهده دارد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، آیاندا پاتوسی، ایسما و گادوین منشأ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و علی علیپور.

دقیقه یک: استقلالی‌ها از همین دقیقه اول تلاش کردند نبض بازی را در اختیار بگیرند. بازیکنان این تیم با پاس‌های پرتعداد سعی در نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس را داشتند.

دقیقه ۳: ضد حمله پرسپولیس فرصت را برای نزدیک شدن به دروازه استقلال فراهم کرد، اما علی کریمی روی علی علیپور مرتکب خطا شد تا سرخپوشان صاحب یک ضربه ایستگاهی شوند. این ضربه ثمری برای سرخپوشان نداشت.

دقیقه ۵: استقلال صاحب اولین ضربه کرنر شد که این ضربه را پاتوسی روی دروازه ارسال کرد که این ضربه را منشأ به سمت دروازه زد، اما بیرانوند توپ را مهار کرد.

دقیقه ۱۰: بعد از حملاتی که استقلال روی دروازه پرسپولیس پی ریزی کرد، شاگردان برانکو تلاش کردند از زیر فشار ابتدایی حریف خارج شوند.

دقیقه ۱۵: استقلال از جناح راست سرخپوشان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. این ضربه را پاتوسی روی دروازه ارسال کرد، اما در یک رفت و برگشت توپ در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۱۸: استقلال صاحب دو ضرربه کرنر پیاپی شد که ثمری برای این تیم نداشت تا دروازه‌ها همچنان بدون خطر جدی بمانند.

دقیقه ۲۰: خطای سهر ابیان روی بودیمیر پرسپولیس را از جناح راست یک ضربه ایستگاهی کرد که این ضربه را ترابی ارسال کرد و با ضربه سر به کرنر رفت. ضربه کرنر را احمد نورالهی با ضربه سر به گل برتری سرخپوشان تبدیل کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس دربی 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رم و بایر لورکوزن در ورزشگاه المپیکو مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند.

بازی با برتری رم آغاز شد و با توجه به روند بازی انتظار می‌رفت که آنها تیمی باشند که اولین گل بازی را به ثمر خواهند رساند. در یکی از موقعیت‌ها سانتر عالی پاردس با ضربه سر روملو لوکاکو به تیر دروازه برخورد کرد و به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

رفته رفته بازیکنان لورکوزن خودشان را در زمین پیدا کردند و به دروازه رم نزدیک شدند. جرمی فریمپونگ در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان اولین فرصت جدی لورکوزن را خلق کرد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

در ادامه شدت پرس بازیکنان لورکوزن بیشتر شد. در دقیقه ۲۸ پاس به عقب اشتباه و عجیب ریک کارسدروپ به آلخاندرو گریمالدو رسید. او از فرصت استفاده کرد و پس از ورود به محوطه فلورین ویرتز را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد. در ادامه ستاره جوان لورکوزن با یک بغل پای دقیق دروازه اسویلار را باز کرد.

در ادامه نیمه اول لورکوزن برتری‌اش را حفظ کرد و حتی چند موقعیت نصفه و نیمه هم برای زدن گل دوم داشت، اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها نگذشت تا برتری یک گله آنها همچنان ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس