Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:26:59 GMT

200 هموطن سیل زده با قطار از شیراز به شهرهای خود اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۰۵۷۱

200 هموطن سیل زده با قطار از شیراز به شهرهای خود اعزام شدند

شیراز- ایرنا- مدیر کل راه آهن استان فارس گفت: از ششم تا نهم فروردین ماه جاری، 200 نفر از هموطنان که در جریان سیل شیراز دچار آسیب و خسارت شدند با قطار و به شکل کاملا رایگان به شهرهای خودشان اعزام شدند.

غلامحسین ولدی، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به دنبال وقوع سیل در شیراز و پیرو مذاکره استاندار فارس و ستاد مدیریت بحران این استان با مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، با موافقت و دستور مدیر عامل راه آهن ایران، امکان انتقال هموطنان سیل زده و همچنین خودروهای آسیب دیده آنها به شهرهای خودشان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر این اساس، اداره کل راه آهن فارس با همکاری شرکت های حمل و نقل ریلی موفق شد که تعداد 30 واگن لبه کوتاه به ظرفیت 120 دستگاه خودرو و همچنین ٣٠٠ صندلی را برای جابه جایی مسافران به شکل رایگان به آسیب دیدگان اختصاص دهد.
ولدی بیان کرد: علاوه بر 200 مسافر، 55 دستگاه خودرو نیز در ایستگاه راه آهن شیراز بارگیری و آماده اعزام شده است.
مدیر کل راه آهن استان فارس اظهار داشت: روز گذشته (جمعه) نیز استاندار فارس با حضور در محل ایستگاه راه آهن شیراز، ضمن بدرقه هموطنان سیل زده برای عزیمت به شهرهایشان، در جریان روند اعزام هموطنان سیل زده و خودروهای آسیب دیده آنها قرار گرفت.
بارش شدید باران در روزهای پنجم و ششم فروردین منجر به وقوع سیل در مناطقی از شهر شیراز شد.
پنجم فروردین ماه، سیل دروازه قرآن 19 کشته ، 107 مصدوم و خسارات مادی بسیاری به خودروهای در حال عبور برجای گذاشت.
ششم فروردین ماه نیز مناطق پایین دست رودخانه خشک شیراز و مجاور این رودخانه با مشکل آبگرفتگی منازل و معابر روبرو شدند. در این میان، وضعیت منطقه سعدی وخیم تر از سایر نقاط بود.
6122 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل نوروز 98 قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس

پویان نوروزی و محمد متین عباسی از شهرستان قیروکارزین، ماهان ظهرابی از شیراز و اسماعیل خرم‌دل از شهرستان جهرم، چهار بوکسور رده نونهالان استات فارس هستند که با نظر کمیته فنی به دومین مرحله از اردوی نونهالان کشور به میزبانی استان البرز دعوت شدند.

محمدرضا محمودی، رئیس هیأت بوکس استان فارس به عنوان سرپرست تیم ملی نونهالان و یاسر نوروزی از استان فارس نیز به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

رقابت‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ در رده نونهالان، شهریورماه سال جاری در در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و تیم ملی نونهالان ایران یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید