Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-05@00:30:02 GMT

زامبی «مرده نمی میرد» روی پرده می رود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۰۶۶۴

فیلم زامبی «مرده نمی میرد» ساخته جیم جارموش و بازی بیل موری ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) روی پرده می رود.به گزارش بلاغ،فیلم بعدی «جیم جارموش» در ژانر زامبی با بازی «بیل ماری» که «مُرده نمی‌میرد» (The Dead Don’t Die) نام گرفته در تاریخ ۱۴ جون (جمعه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۸) اکران می‌شود. در این فیلم که فکوس فیوچرز آن را پخش می‌کند، «آدام درایور»، «تیلدا سوئینتون»، «کلوئی سوینی»، «استیو بوشیمی»، «دنی گلاور»، «کیلب لندری جونز»، «رزی پرز»، «ایگی پاپ»، «سارا درایور»، «سلینا گمز»، «کارول کین» و «تام ویتس» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش جهانی جدیدترین ساخته جیم جارموش با بازی بیل موری، آدام درایور، تیلدا سوینتون، کلویی سونی و استیو بوشمی برعهده فوکوس فیچرز و یونیورسال پیکچرز اینترنشال است.

«مرده نمی‌میرد» را جیم جارموش کارگردانی و نویسندگی کرده است. تهیه کنندگان این فیلم نیز جاشوا آستراکان و کارتر لوگان هستند.

فوکوس فیچرز پیش از این مسئولیت پخش دو فیلم دیگر جارموش به نام های «گل های پژمرده» (۲۰۰۵) و «مرزهای کنترل» (۲۰۰۹) را برعهده داشته است.

جزییات داستان «مرده نمی میرد» فاش نشده و تنها در عکس های سرصحنه فیلم بیل موری به عنوان یک افسر پلیس در کنار همکارانش با بازی های آدام درایور و کلویی سونی دیده شده است.

جارموش و بیل موری پیش از این در سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ در فیلم های «قهوه و سیگار» و «گل های پژمرده» با هم همکاری کرده اند. آدام درایور نیز در «پترسون» ساخته پیشین جارموش بازی کرده است.

از شاخص‌ترین فیلم های جارموش کارگردان شاخص سینما می‌توان به «عجیب‌تر از بهشت»، «مغلوب قانون»، «قطار مرموز»، «مرد مرده» و «گوست داگ: راه و رسم سامورایی» اشاره کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو

روایت عجیب و باورنکردنی خواننده‌ای که ۱۶سال پیش قطعه‌ای را خواند و همه جا پخش شد و نام خواننده اصلی این قطعه مخفی ماند! این شخص در این برنامه «صداتو» ادعا می‌کند خواننده اصلی آهنگ معروف فریدون فروغی یعنی «تنهاترین عاشق» خودش است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # موسیقی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جسد مارادونا را از قبر بیرون می‌کشند + جزئیات | دست از سر مرده مارادونا هم بر نمی‌دارند!
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • در چه حالتی دایناسورها بار دیگر به چرخه حیات برمی‌گردند؟
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • کاریکاتور/ پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو