Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@03:53:31 GMT

بیمه سیل موجود نیست تقاضا نفرمایید!

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۰۷۰۶

بیمه سیل موجود نیست تقاضا نفرمایید!

  به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، با وجود احتمال وقوع سیل در شهر کرمانشاه و برخی از شهرستان‌های این استان، به تمامی ستاد‌های مدیریت بحران اعلام آماده باش شده و مردم اکثر مناطق کرمانشاه خودشان را برای مقابله با سیل احتمالی آماده کرده‌اند.
اما در کنار آماده باش صورت گرفته و تلاش مسئولین و مردم برای کاهش خسارات احتمالی، اتفاق جالبی در سطح استان در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرار معلوم شرکت‌های بیمه‌ای در سطح استان کرمانشاه ردیف بیمه سیل (حوادث طبیعی) را بسته‌اند و شهروندان امکان دریافت بیمه نامه سیل را ندارند.

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرگزاری فارس عنوان کرده که از چند روز پیش به دنبال گرفتن بیمه نامه سیل و بلایای طبیعی بوده، اما هیچ یک از شرکت‌های بیمه این بیمه نامه را صادر نکردند و همین امر باعث ایجاد مشکلاتی برای وی شده است.

این شهروند هم چنین ادامه داد: از سالیان گذشته محل کار خود را بیمه حوادث و بلایای طبیعی میکردم و با توجه اینکه روز‌های آخر اتمام بیمه نامه هست برای تمدید آن به بیمه مراجعه کردم، اما این دفتر بیمه‌ای از تمدید آن سرباز زد و عنوان کرد که از تهران امکان صدور بیمه نامه سیل برای استان کرمانشاه را بسته‌اند و از این رو نمی‌توانند کاری انجام دهند.

این یک تخلف بزرگ و یک ظلم آشکار است
در این میان دفاتر بیمه خصوصی به صور مختلفی از پذیرش و صدور بیمه نامه مربوط به بلایای طبیعی طفره می‌روند و علت آن را ریسک بالا عنوان می‌کنند.

در تماس‌هایی که خبرنگار فارس با چند دفتر بیمه‌ای خصوصی گرفت بلا استثنا هیچکدم بیمه نامه‌ای برای بلایای طبیعی صادر نکردند و عنوان نمودند که سازمان مرکزی آن‌ها اجازه بیمه نامه را نخواهد داد.

یکی از مدیران این شرکت‌های بیمه‌ای با اشاره به اینکه الزامی در خصوص صدور بیمه نامه حوادث طبیعی نداریم عنوان کرد که حتی اگر اجازه هم وجود داشته باشد با توجه به شرایط خاص کرمانشاه، بعید است بیمه نامه‌ای صادر شود چرا که ریسک مالی آن بسیار بالاست و به همین دلیل سازمان‌های مرکزی بیمه در تهران رسما مانع صدور بیمه نامه مربوط به سیل برای کرمانشاه شده‌اند.

این مدیر ادامه داد: اگر تمایل به دریافت بیمه نامه حوادث طبیعی هستید بعد از اتمام بارندگی‌ها ما در خدمت شما خواهیم بود!

از سوی یکی دیگر از شهروندان هم از امتناع صدور بیمه نامه بلایای طبیعی از سوی «بیمه ایران» به فارس خبر داده و عنوان کرده که این شرکت بیمه‌ای هم حاضر به صدور بیمه نامه نیست و اگر یک استثنا هم قائل شود با فرانشیز چندبرابری آن را انجام خواهد داد که اصلاً به صرفه نخواهد بود.

اشتباه استانداری و اجازه فرار به شرکت‌های بیمه‌ای
استانداری کرمانشاه به منظور کاهش خسارات، اکثر نقاط شهر کرمانشاه را جزو مناطق بحرانی وقوع سیل محسوب کرده و به بخش پر تراکم هم دستور تخلیه داده است، از این رو شرکت‌های بیمه‌ای این اجازه را پیدا کرده‌اند که از صدور بیمه نامه امتناع و از این تصمیم به نحو احسن به نفع خود استفاده کنند.

این رفتار شرکت‌های بیمه‌ای و ادعایی که یکی از شهروندان در خصوص بیمه دولتی ایران مطرح کرده بسیار تاسف برانگیز است. این که شرکت‌های بیمه به دفاتر استانی خود اجازه صدور بیمه نامه حوادث طبیعی را نمی‌دهند نشان دهنده آن است که آن‌ها در شرایط عادی به دنبال کسب بیشترین سود ممکن از فعالیت خود هستند و در زمان بحران راه حلی برای کم کردن مشکلات مردم ندارند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بیمه سیل حوادث کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی هوش طبیعی حشرات به کمک ربات‌ها می‌آید

یک استارت آپ مستقر در بریتانیا از یک راه حل محاسباتی شامل مجموعه‌ای از الگوریتم‌های الهام گرفته از رفتار حشرات، رونمایی کرده است که می‌تواند به خودکار شدن کمک کند.

به گزارش ایسنا، در حالی که شرکت‌ها بر روی روش‌های یادگیری عمیق برای ایجاد دستگاه‌هایی که قادر به کار مستقل هستند تمرکز می‌کنند، یک استارت‌آپ مستقر در بریتانیا مأموریت دارد دنیای خودمختاری را با «هوش طبیعی» پیشرفته متحول کند.

به نقل از آی‌ای، برای یک دهه، محققان به درک چگونگی عملکرد مغز حشرات پرداختند. آنها بررسی کردند که حشرات چگونه جهان را می‌بینند، راه خود را پیدا می‌کنند، مسیریابی می‌کنند و به جهان واکنش نشان می‌دهند.

پیشرفت هوش طبیعی

سپس، آنها این یافته‌ها را به یک الگوریتم تبدیل کردند و آن را «هوش طبیعی» نامیدند. آنها معتقدند که این هوش طبیعی می‌تواند نحوه عملکرد خودمختاری را کاملا تغییر دهد و آن را کاربردی‌تر و کارآمدتر کند.

دیوید راجان(David Rajan)، مدیر عامل شرکت اپتران Opteran می‌گوید: حشراتی مانند زنبورهای عسل در مقایسه با حدود ۸۶ میلیارد نورون در یک انسان، حدود یک میلیون نورون دارند، اما سیستم‌های عصبی مرکزی در آنها وجود دارند. آنها دنیا را می‌بینند و می‌توانند تا ۱۰ کیلومتر را با صرف انرژی میکرو وات حرکت کنند. اگر واقعا می‌خواهید خودمختاری پیشرفته را ببینید، به کالیفرنیا نروید بلکه به یک باغ نگاه کنید.

در ماه‌های آینده، این تیم قصد دارد سیستم را با عملکردهای اضافی مانند جلوگیری از برخورد بهبود بخشد. تا سال آینده، آنها قصد دارند الگوریتم‌های تصمیم‌گیری را ادغام کنند تا دستگاه‌ها بتوانند وظایف را اولویت‌بندی کنند.

به گفته راجان، این تنها شروع کار است، زیرا این شرکت در حال حاضر به دنبال کاربردهای تجاری مختلف در بخش‌های مختلف از جمله لجستیک، خودرو، معدن، امنیت و غیره است.

مشارکت عمده برای پیشرفت رباتیک

این شرکت که اکنون ۴۵ کارمند دارد، به سرعت در حال رشد است و به تازگی شراکت بزرگی را اعلام کرده است. فناوری آن قرار است در ربات‌های انبار پیشرفته ساخته شده توسط شرکت آلمانی سیف‌لاگ(Safelog) استفاده شود.

علاوه بر این، فناوری اپتران از سیستم‌های موجود جدا است، زیرا نیازی به آموزش گسترده با مجموعه داده‌های بزرگ قبل از استقرار ندارد. الگوریتم‌ها ذاتی هستند و آن‌ها را قادر می‌سازند تا به طور مستقل در جهان پیمایش کنند و بدون نیاز به جمع‌آوری و آموزش مداوم با داده‌ها در یک مرکز داده با تنوع پویا سازگار شوند.

راه اندازی یک وسیله نقلیه هدایت شونده خودکار(AGV) در یک انبار معمولا مستلزم کار زیادی است. اپراتورها باید قبل از اینکه به ربات‌ها اجازه حرکت در انبار را بدهند، کل تأسیسات را به دقت اسکن کنند و با داده‌های زیادی سروکار داشته باشند.

کاری که اپتران انجام می‌دهد این است که به طور قابل توجهی فرآیند راه‌اندازی را ساده می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقتی هوش طبیعی حشرات به کمک ربات‌ها می‌آید
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • فعالیت بیش از ۸۵۰ نفر ماما در استان کرمانشاه
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • صدور هشدار نارنجی در سطح استان کرمانشاه