Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان سمنان از اعزام بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های سراسر استان سمنان به مناطق سیل‌زده شمال کشور خبر داد.

مصطفی محقق مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو از اعزام بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های سراسر استان سمنان به مناطق سیل زده شمال کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین از اعزام روز گذشته یک گروه ۵۰ نفره از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد سمنان و فنی و حرفه‌ای استان به مناطق سیل زده شهرستان بهشهر خبر داد.


مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان سمنان همچنین در ادامه با توجه به حجم صدمات وارده به مناطق سیل زده استان گلستان خاطر نشان کرد: به امید خداوند امروز نیز یک گروه ۲۰ نفره از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شهرستان دامغان و سمنان به مناطق سیل زده استان گلستان به منظور ارائه خدمت، اعزام خواهند شد.

محقق افزود: در طی روز‌های آتی نیز گروه‌های جهادی دیگری از دانشگاه‌های شهرستان‌های گرمسار و سمنان و به صورت ترکیبی به منظور ارائه خدمات و کمک رسانی به مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندران اعزام خواهند شد.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان گفت: در صورت تمایل و همکاری‌های ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف، امکان اعزام بیش از این مقدار نیز به مناطق سیل زده شمال کشور و همچنین مناطق شمالی استان همچون کالپوش، وجود خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمک رسانی به سیل زدگان دانشجویان جهادی سمنان مسئول بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره

 حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد