Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@14:30:15 GMT

پنالتی استقلال درست بود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۰۸۶۰

پنالتی استقلال درست بود؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی که برای استقلال اعلام شد کاملا درست بود اما داور بدون دلیل به سمت کمک داور پشت دروازه‌اش رفت.

به گزارش مشرق، غلام سلیمانی درمورد نحوه قضاوت اشکان خورشیدی در نیمه اول پرسپولیس و استقلال گفت: دو صحنه مهم در محوطه جریمه دو تیم رخ داد ابتدا صحنه‌ای بود که محمد نادری در محوطه جریمه استقلال به زمین افتاد که در این صحنه داور به درستی ادامه بازی را اعلام کرد زیرا نادری بازیکن پرسپولیس پای خودش را به پای مدافع استقلال گیر داد و به زمین افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صحنه دوم هم پنالتی بود که برای استقلال اعلام شد که این پنالتی هم به درستی از سوی داور اعلام شد اما نمی‌دانم چرا خورشیدی وقتی خودش پنالتی را دید و نزدیک صحنه بود دوباره به سمت کمک داور پشت دروازه رفت دلیلی ندارد او چنین کاری کند. همین مساله باعث تنش در بازی شد و مکثی که در بازی افتاد تنش‌ها را در روی سکوها، نیکمت دو تیم و بازیکنان افزایش داد.

بیشتر بخوانید:

تکمیل ظرفیت ورزشگاه و شعار علیه رحمتی  

وی افزود: به نظر من داوران ما به خوبی آموزش ندیده‌اند و نمی‌دانند چگونه از داوران پشت دروازه استفاده کنند داوران پشت دروازه خودشان معضلی برای فوتبال ما شدند ظاهراً آنها نمی‌دانند چه زمانی باید در تصمیمات داوری دخالت کنند. در ضمن وقتی داوران سیستم رادیویی دارند چرا باید حضوری با کمکشان مشورت کنند.

سلیمانی تاکید کرد: کنترل نیمکت‌های دو تیم با داوران چهارم است البته ما شاهد اعتراض زیاد بازیکنان به داور بودیم که این هم معضلی برای فوتبال ایران شده است و همه عادت کرده‌اند که به سمت داوران حمله‌ور شوند و اعتراض کنند. به نظر من داور در مدیریت مسابقه ضعف‌های داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی سیل گلستان استقلال پرسپولیس حیدر سلیمانی دربی89

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور دارد.
سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد