Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید از علاقه‌اش به ستاره فرانسوی منچستریونایتد سخن گفت. ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در آستانه دیدار فردا شب (یکشنبه) شاگردانش مقابل اوئسکا در هفته بیست‌ونهم لالیگای اسپانیا، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: تولد راموس را تبریک می‌‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو کاپیتان و رهبر ما است. رئال مادرید هم خانه اوست. قطعاً راموس سال‌های بیشتری نسبت به من بازی خواهد کرد. او بازیکن مهمی برای تیم و باشگاه است.

وی در خصوص شایعاتی که در مورد احتمال جدایی مدافع فرانسوی‌اش از این تیم وجود دارد، اظهار داشت: این را می‌توانم به شما بگویم که واران از بودن در رئال مادرید خوشحال است. هشت سال از حضورش در اینجا می‌گذرد و تا کنون پدیده بوده است. رافائل به تیم متعهد است.

زیزو ادامه داد: بازیکنان ما در جهان بهترین هستند و آنها هم این را می‌دانند. بازیکنان ما انگیزه کافی دارند و همگی می‌خواهند در رئال مادرید بمانند. نسبت به این موضوع هم تردیدی ندارم.

مدافع ناپولی در لیست خرید رئال مادرید

 

سرمربی رئال مادرید در خصوص بازی فردا شب تیمش خاطرنشان کرد: اوئسکا به امتیازات این بازی نیاز دارد، از این‌رو بازی خوبی خواهد شد. به اعتقاد من اوئسکا شایسته کسب امتیازات بیشتری تا به اینجای فصل بوده است. ما شرایط خوبی داریم و باید سه امتیاز این دیدار را با ارائه یک بازی خوب کسب کنیم.

زیدان در خصوص آینده ستاره ولزی تیمش یادآور شد: در مورد فصل آینده صحبت نخواهم کرد چون هنوز 10 بازی دیگر باقی مانده است. گرث بیل بازیکن مهمی برای تیم است و می‌دانیم که او برای رئال مادرید حتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا چه کارهایی کرده است. می‌دانیم گرث می‌تواند کارهای زیادی برای تیم انجام دهد و ما روی او حساب خواهیم کرد.

وی درباره شایعه پیوستن امباپه به رئال مادرید در تابستان پیش‌رو اظهار داشت: امباپه بازیکن من نیست، از این‌رو در این باره صحبت نخواهم کرد و به او و باشگاهش یعنی پاری‌سن‌ژرمن و بالاتر از آن به بازیکنان خودم احترام می‌گذارم.

سرمربی سفیدپوشان مادریدی در خصوص هموطن و ستاره خط میانی منچستریونایتد که اخیراً از علاقه‌اش برای بازی زیرنظر زیزو در رئال مادرید سخن گفت، تأکید کرد: علاقه زیادی به پوگبا دارم. به طور شخصی شناخت خیلی خوبی از او دارم. پل بازیکنی واقعاً متفاوت است و بازیکنان کمی قادر به انجام کارهای او هستند. پوگبا هافبکی است که هم دفاع و هم در حمله شرکت می‌کند و بازیساز خوبی هم هست. پل بازیکن من نیست و بازیکن منچستریونایتد است، از این‌رو باید به او و باشگاهش احترام بگذاریم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس