Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@12:52:05 GMT

جعفری: خورشیدی در دربی ۸۹ نمره قبولی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۱۲۱۵

جعفری: خورشیدی در دربی ۸۹ نمره قبولی گرفت

نادر جعفری، کارشناس داوری کشورمان تأکید کرد که اشکان خورشیدی عملکرد بسیار خوبی در دربی ۸۹ داشت. ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

نادر جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت اشکان خورشیدی در دربی 89 اظهار داشت: خورشیدی در صحنه پنالتی به درستی خطای بازیکن پرسپولیس را در دقیقه 43 روی بازیکن استقلال تشخیص داد و پنالتی آبی‌پوشان کاملاً درست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر جعفری: پنالتی استقلال درست بود/ خورشیدی در نیمه اول قضاوت خیلی خوبی داشت

 

وی در مورد عملکرد خورشیدی در نیمه دوم تصریح کرد: دربی به طور کلی با توجه به اهمیت و کیفیتی که دارد همواره سخت است. داور این مسابقه با سوت‌ها و اخطارهایی که داد به خوبی بازی را کنترل کرد. به خصوص در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام داد به خوبی جریان بازی را در دست گرفت. خوشبختانه تشخیص‌های خورشیدی هم در جریان بازی کاملاً درست بود و فقط در دقیقه 56 داور خطای بازیکن پرسپولیس (مهدی ترابی) را پشت محوطه این تیم اعلام کرد که به نظرم می‌توانست در این صحنه دستور به ادامه بازی دهد.

کارشناس داوری کشورمان یادآور شد: به طور کلی خورشیدی نمره قبولی از قضاوت دربی 89 گرفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

انتهای پیام/

R1414/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران پرسپولیس تهران استقلال تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!

به گزارش ورزش سه، پارسا جعفری در نیمه نخست بازی با تراکتور واکنش های پرتعدادی داشت مانع گلزنی بازیکنان این تیم به ویژه گوستاوو واگنین شد که در دو ضربه خطرناک را از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه ذوب آهن شلیک کرد.

واگنین در دقایق ابتدایی مسابقه از نزدیکی نقطه پنالتی با ضربه والی و چکشی توپ را به زمین کوبید و در حالی که به شکلی خطرناک از بالای سر پارسا جعفری در آستانه گل شدن بود او به سختی مانع گل شدن توپ شد.

واگنین در وقت‌های اضافه مسابقه هم با نفوذ سریع به عمق در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه محکم او از زاویه بسته با واکنش تماشایی جعفری بازهم راه به جایی پیدا نکرد.

جعفری در این مسابقه دو موقعیت خوب گلزنی هم از هاشم‌نژاد و رحمان جعفری گرفت تا دروازه‌اش را یک نیمه بسته نگه دارد.

دیگر خبرها

  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم