Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@12:11:05 GMT

مردم دورود و پلدختر نان مصرفی ۳ روز خود را تهیه کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۱۲۵۹

مردم دورود و پلدختر نان مصرفی ۳ روز خود را تهیه کنند

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از خبرگزاری صدا و سیمای لرستان، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت لرستان امروز، دهم فروردین با اشاره به شروع موج دوم بارش‌ها در لرستان، از نانوایی‌های شهرستان‌های پلدختر و دورود خواسته است نان مصرفی سه روز مردم این شهرستان را طی امشب و فردا طبخ کنند.
در این دستورالعمل آمده است: نانوائی‌های دورود و پلدختر برای مردم امشب تا فردا نان پخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه معاونت عمرانی استانداری لرستان نیز اعلام کرد: با توجه به بارندگی‌های سیل‌آسای دو روز آینده (یکشنبه و دوشنبه) و احتمال قطع آب و برق یا گاز، مردم ضمن حفظ آرامش، نان مصرفی سه روز آینده خود را تهیه کنند.
محور پلدختر ـ اندیمشک مسدود شد
روح‌الله شریف‌زاده، مدیر راهداری شهرستان پلدختر امروز، دهم فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که بر اثر ریزش کوه در محور قدیم پلدختر به اندیمشک، این محور در یک لاین مسدود شده است، اظهارکرد: این محور در کیلومتر ۵۵ حد فاصل کیلومتر ۸ روستای پاعلم به اندیمشک مسدود شده است و در حال حاضر ترافیک در این محور سنگین است.
وی افزود: عوامل راهداری شهرستان پلدختر به محل اعزام شده و در حال پاکسازی جاده هستند.
لازم به ذکر است، مسیر تردد پایین جاده پلدختر به اندیمشک خاکی و سیلابی است و ارتفاع گل و لای موجود در آن به یک متر می‌رسد و با توجه به این‌که این محور در مجاورت رودخانه سیمره قرار دارد، با شروع بارندگی احتمالاً زیر آب می‌رود.

خسارت 300 میلیارد تومانی سیل به بخش کشاورزی
عبدالرضا بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز امروز، دهم فروردین در جمع خبرنگاران، گفت: در پی سیل اخیر بخش زیادی از مزارع کشاورزی زیر آب رفت، اکثر مزارع پرورش ماهی در استان آسیب جدی دید و بیش‌از 2 هزار تن ماهی از بین رفت.
وی افزود: با اسفاده ازسامانه جهاد کشاورزی وقوع سیل اخیر به 157 هزار بهره‌برداری بخش کشاورزی اطلاع‌رسانی شد.
یادآور می‌شود، سیل اخیر در لرستان بسیاری از سازه‌های آبخیزداری لرستان را هم از بین برده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی سیل خسارت سیل قطع آب و برق تهیه نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه پلدختر، اظهار داشت: جاده پلدختر - خرم‌آباد باگذشت سالیان از وقوع سیلاب همچنان ناایمن و قربانی می‌گیرد و تسریع در تکمیل آن مطالبه مردم شهرستان‌های پلدختر و معمولان است.

وی عنوان کرد: جاده پلدختر - خرم‌آباد به قتلگاه تبدیل شده و مردم را رنج می‌دهد و باعث شده اتفاقات ناگواری در آن رخ دهد که موجب تلفات جانی زیادی شده است.

امام‌جمعه پلدختر، افزود: تقسیم این جاده به چهار قطعه، تکمیل و سرعت‌بخشیدن به آن خواسته مردم است چرا که هنوز پیشرفت چشمگیری ندارد.

حجت‌الاسلام موسوی، گفت: قطعه‌های این جاده که به قرارگاه خاتم مربوط می‌شود خوب کارکرده اما در سایر قطعه‌ها ردیف بودجه‌ای کفاف نداده و مدت‌ها است تعطیل یا نیمه‌جان است.

وی از تلاش مسئولان، استانداران سابق و نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبار برای جاده پلدختر - خرم‌آباد تقدیر کرد.

امام‌جمعه پلدختر، یادآور شد: تنها راه برون‌رفت از این مشکلات قرارگرفتن پروژه پلدختر - خرم‌آباد در مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به لرستان است.

کد خبر 6089113

دیگر خبرها

  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد