Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : اطلاع رسانی و هشدارها، اخطار و تذکر به ساکنان این روستا‌ها برای جابجایی اثاثیه منزل و ترک روستا داده شده و به آن‌ها اعلام کردیم که به جا‌های امن بروند تا خدای نکرده مشکل جانی و مالی برای آن‌ها پیش نیایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : جمعیت هلال احمر نیز برای اهدای چادر به ساکنان روستا‌ها در نقاط امن اعلام آمادگی کرده و همچنین ۱۵ سالن ورزشی شهرستان توسط این جمعیت به چادر و پتو برای اسکان اضطراری افراد تجهیز شده است.

وی در ادامه بیان داشت: تمام مدارس شهرستان و مساجد نیز در صورت لزوم برای اسکان اضطراری سیل زدگان و ساکنین منازل آبگرفته آماده شده اند.

رنجبر در ادامه از هشدار کتبی به ساکنان شهرک‌های کنار رودخانه قره سو مانند مراد آباد، کرناچی و همچنین در مسیر رودخانه تنگ کنش یا شهرک ظفر خبر داد و گفت: به ساکنان این محلات اطلاع رسانی شده که بهتر است جابجا شوند.

فرماندار کرمانشاه همچنین در خصوص آبگرفتگی محلات حاشیه‌ای مانند محله مُلا حسینی، خیابان ملت و کوچه چمنی شهرک جعفر آباد و ساکنان کهریز، گفت: شهرداری‌ها به ساکنان هشدار‌ها و اطلاع رسانی لازم را داده اند و برای انحراف آب سیلاب، اقدام به حفر کانال و نهر، کیسه شن، خاک و پمپاژ آب کرده اند.

رنجبر در ادامه به ساکنان، کسبه و مغازه داران حاشیه رودخانه آبشوران در خیابان نواب، وزیری، خیابان حداد عادل و سایر نقاط نسبت به آبگرفتگی و سیلاب اطلاع رسانی شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها از ساکنان پاساژ‌های تجاری و مغازه دار همسطح زمین خواسته که برای جلوگیری از آبگرفتگی کیسه شن و خاک تهیه کنند.

وی همچنین از افزایش نوبت خبازی‌ها شهر کرمانشاه در ایام بارندگی خبر داد و گفت: تمام امکانات راهداری، شهرداری و دیگر دستگاه‌های شهرستان بسیج شده که خدای نکرده در این بحران پیش رو تلفات جانی و مالی پیش نیایید.

 

 

انتهای پیام/د

اطلاع رسانی و هشدارها، اخطار و تذکر به ساکنان روستا‌ها برای جابجایی اثاثیه منزل و ترک روستا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • نجات «سحر» در جدال با سیلاب