Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: برتری مهمی که در شهرآورد کسب کردیم، می تواند زمینه ساز قهرمانی شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ «ایرج عرب» پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در شهرآورد پایتخت، اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت هموطنان را در سیل اخیر تسلیت بگویم.
وی افزود: امروز نفرات ما در حد نام پرپسولیس حاضر شدند و نمایش خوبی در میدان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی ارزشمند را به هوادارانی که با سختی از راه دور به ورزشگاه آمده بودند، تبریک می گویم.
مدیرعامل پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: سعی می کنیم زحمت بازیکنان را با پرداخت پاداش جبران کنیم.
عرب در مورد عملکرد تیم داوری، تصریح کرد: در مورد داوری اظهار نظر نمی کنم، اما عملکرد خوب بود.
وی در مورد مشکلات تیمش در نداشتن زمین تمرین مناسب، توضیح داد: چمن مصنوعی بسیار خوبی در مجموعه درفشی فر داریم. هفتاد درصد کار عملیاتی ترمیم زمین چمن ورزشگاه کاظمی نیز انجام شده و به زودی این زمین به شرایطی ایده آل می رسد.
عرب در خصوص صحبت های «گادوین منشا» مهاجم اسبق تیمش و فعلی استقلال، گفت: دوست ندارم شیرینی این برد با پرداختن به مسائل حاشیه ای کاسته شود.
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل استقلال در شهرآورد هشتاد و نهم با 48 امتیاز به صدرنشینی خود در لیگ برتر باشگاه های ایران ادامه داد.
ورزشی**3783**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید با توجه به شرایط جدول و وضعیت آبی‌پوشان، شاگردان نکونام مسیر هموارتری برای قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم دارند. - اخبار ورزشی -

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره توقف استقلال در تبریز مقابل تراکتور اظهار داشت: بهترین اتفاق حفظ صدرنشینی استقلال در جدول بود. هر دو تیم با ذهنیت نباختن وارد زمین شدند. تراکتور بعد از تغییرات کادرفنی‌اش شرایط بهتری پیدا کرد و نمی‌خواست در خانه‌ بازنده باشد. با توجه به اینکه پرسپولیس و سپاهان هم در این هفته با هم بازی داشتند، استقلال با عِلم به این موضوع که ممکن است پرسپولیس 3 امتیاز را نگیرد، در بازی با تراکتور ابتدا به فکر نباختن بود و اگر فرصتی پیش می‌آمد و به برتری هم می‌رسید که نتیجه‌ ایده‌آل آبی‌پوشان رقم می‌خورد.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

 

 وی در واکنش به این موضوع که هر دو بازی بزرگ هفته کیفیت خوبی نداشت و 4 تیم بالای جدول انتظارات را برآورده نکردند، گفت: هرچه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم، حساسیت بازی‌ها بالاتر می‌رود، همین موضوع سبب می‌شود تیم‌ها با احتیاط بیشتری بازی کنند و 2 بازی تهران و تبریز بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این سؤال که در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ شانس قهرمانی استقلال چقدر است؟ تصریح کرد: برای قهرمانی همه چیز دست خود استقلال است و مسیر تیم جواد نکونام نسبت به پرسپولیس هموارتر است. استقلال با توجه به اختلاف یک امتیازی‌ در صدر جدول اگر بازی‌های پیش روی خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد قهرمان می‌شود، هر چند بازی مقابل تیم‌هایی مثل فولاد و نساجی که در پایین جدول قرار دارند و برای سقوط نکردن بازی می‌کنند، خیلی خطرناک است و استقلال باید خیلی مراقب باشد.

 ورمزیار درباره برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال عنوان کرد: تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال ممکن است به سود این باشگاه باشد یا برعکس، باعث شود تیم صدمه ببیند. تغییرات شاید مانند یک شمشیر دولبه عمل کند. گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند و باید صبر کنیم و ببینیم برکناری خطیر به سود استقلال تمام می‌شود یا خیر. نباید زود عکس‌العمل نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)