Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@21:13:03 GMT

عذرخواهی کامیابی‌نیا از شفر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۱۶۵۲

عذرخواهی کامیابی‌نیا از شفر

هافبک پرسپویس توضیحاتی را درباره جنجال‌های نیمه اول داربی ۸۹ ارائه داد و از سرمربی استقلال عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا پس از براری پرسپولیس در داربی پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر مردم لذت بردند و بازی سنگینی بود. دو تیم شرایط ویژه‌ای برای این بازی داشتند و خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این پیروزی بسیار شیرین بود اما از این به بعد باید به دیدار با پیکان فکر کنیم.

کامیابی‌نیا درباره جنجال ایجاد شده در اواسط نیمه اول گفت: اتفاق خاصی نبود و اگر ناراحتی‌ای پیش آمده، من از آقای شفر و منتظری عذرخواهی می‌کنم. در کنار زمین، بازیکن استقلال شیری را زد و مربی استقلال فکر کرد که شیری الکی خود را به زمین انداخه است و من تنها تذکر دادم. فکر می‌کنم آن‌جا کمی شلوغ شد.

او درباره آرام شدن بازی در نیمه دوم گفت: بازیکنان شرایط را درک کردند و ما می‌خواستیم از گل خود دفاع کنیم. طبیعی بود که استقلال فشار بیاورد و ما باید تمرکز خود را حفظ می‌کردیم.

هافبک پرسپولیس درباره ضربه چیپ اسماعیلی گفت: بهترین بازیکنان هم پنالتی خراب می‌کنند و شرایط خاصی بود. علیپور هم یک بار پنالتی چیپ زد که به گل تبدیل شد و این بسته به شرایط دارد. برای اسماعیلی در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پرسپوليس داربی 89

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حواشی دیدار هفته گذشته بین پرسپولیس و سپاهان که تساوی بدون گل را به دنبال داشت، همچنان ادامه پیدا کرده و مجری شبکه مجازی سرخ‌پوشان اظهاراتی توهین‌آمیز نسبت به تیم اصفهانی و هوادارانش داشته و از مسئولان ذی‌ربط خواسته برای جلوگیری از تنش‌ها از ورود تماشاگران سپاهان در دیدارهای فصل بعد جلوگیری به عمل بیاورند.

به گزارش ورزش سه، اکنون بازیکنان سپاهان نسبت به این مسئله موضع‌گیری تندی داشتند و میلاد زکی‌پور و محمد کریمی زودتر از سایر بازیکنان این اقدام را بی‌اخلاقی عنوان کردند و در اینستاگرام به این مسئله واکنش نشان دادند.

زکی‌پور که بحث حضورش در پرسپولیس هم مطرح بود، حالا تاکید دارد که خود هواداران قرمزپوش هم این مجری را به دلیل اظهاراتش گردن نمی‌گیرند و نوشته است: «آخر و عاقبت تریبون دادن به هر کسی که از راه می‌رسه می‌شه این وقاحت که به خودش اجازه می‌ده به شهر و هوادار محترمی توهین کنه که مجبورند جوابشون رو توی این فضا بدن و دستشون به جایی بند نیست. مطمئنم این بنده خدا رو هوادارای تیم محبوبشم گردن نمی‌گیرن.»

محمد کریمی، کاپیتان سپاهان هم با عصبانیت نسبت به این موضوع نوشته است: «مردم اصفهان و هواداران سپاهان شریف و با تمدن و دوست داشتنی در ایران و حتی جهان هستند. این صحبت‌ها و عقده‌ها و کینه‌ها در رسانه رسمی یک باشگاه قابل باور نیست. امثال این افراد باعث به وجود آوردن فضای مسموم در فوتبال ایران هستند که باید به طور رسمی از مردم اصفهان و باشگاه سپاهان و هواداران پرشمار سپاهان عذرخواهی کنند. به طرز عجیبی رسانه‌هایی که رفتار یک هوادار را به کل مجموعه سپاه نسبت داده‌اند، سکوت کرده‌اند.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904068

دیگر خبرها

  • عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!
  • پرسپولیس و سپاهان باید عذرخواهی کنند
  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین