Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران از شناسايي 32 خانواده ايثارگر که در سيل استان فارس خسارت ديده‌اند خبر داد و گفت: بنياد از طريق شرکت بيمه‌گر پس از بررسي و ارزيابي تا سقف 350 ميليون ريال نسبت به جبران خسارت وارده به اين عزيزان اقدام مي‌کند.
به گزارش آريا به نقل از  «ايثار» محمود پاکدل روز شنبه 10 فروردين ماه در سفر به استان فارس به وضعيت ايثارگران سيل زده اين استان اشاره کرد و گفت: پس از وقوع سيل در استان فارس، مسئولان و کارکنان بنياد براي بررسي وضعيت ايثارگران سيل زده در صحنه حضور داشته‌اند و با کمک شرکت بيمه‌گر در حال بررسي ميزان خسارات وارده به ايثارگران عزيز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد افزود: تاکنون 32 خانواده معظم شاهد و ايثارگر که از سيل اخير خسارت ديده‌اند، شناسايي شده‌ و بر اساس ارزيابي‌هاي اوليه خسارت منازل ايثارگران گرفتار در سيل بين 10 تا 60 درصد است که مقرر شده است توسط شرکت بيمه‌گر تا سقف 350 ميليون ريال ريال به اين عزيزان پرداخت شود.
وي همچنين گفت: تلاش مي‌کنيم علاوه بر پرداخت خسارت از طريق شرکت بيمه گر از کمک‌هاي فرمانداري و استانداري نيز استفاده کنيم.
پاکدل در سفر به استان فارس و در ديدار با خانواده شهيدان «محمد برزگر» و «ابوالحسن رضايي» با اشاره به اينکه ايثارگران و خانواده شهدا هميشه در صحنه حضور دارند، گفت: ايثارگران پس از دوران دفاع مقدس، همواره تلاش کرده‌اند فرهنگ ايثار و شهادت در کشور نهادينه شود و اين نشان مي‌دهد دوران جهاد براي اين عزيزان هيچ‌گاه به پايان نمي‌رسد.
معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد با تأکيد بر اهميت و ضرورت گسترش فرهنگ ايثار و شهادت، اظهار داشت: اگر اين فرهنگ در کشور توسعه پيدا کند و ترويج يابد، ديگر نگراني بابت مشکلات نخواهيم داشت زيرا اين فرهنگ مرداني را به عرصه‌هاي مختلف کشور معرفي مي‌کند که در بزنگاه‌هاي گوناگون، براي مردم و آرمان‌هاي انقلاب، جان خود را فدا مي‌کنند. ايثارگران و خانواده‌هايشان همواره گوش به فرمان ولي فقيه بوده‌اند و در همه حال براي کمک به نظام اسلامي و مردم آماده هستند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنياد شهيد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده «سقط جنین» چیست؟

 به گزارش تابناک، دکتر انسیه خزعلی در همایش هم اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها که در مشهد مقدس برگزار شد بیان کرد: امیدواریم بنیاد آبشار عاطفه‌ها در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ وی ادامه داد: مسئله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادیست که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت کند.

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳