Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگار روابط عمومی رسانه ملی بیان کرد : از حماسه بی نظیری که کل مردم کشورمان برای کمک به سیل زدگان استان گلستان و شهرستان‌های گنبد، آق قلا و گمیشان داشتند تشکر میکنم و همچنین از مقام معظم رهبری که در اولین روز با اعزام نماینده ویژه خودشان به منطقه قوت قلبی برای مردم سیل زده بودند تشکر ویژه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین از صدا و سیما که با گزارش لحظه به لحظه این حادثه تلخ در استان و اطلاع رسانی از مشکلات سیل زدگان باعث ایجاد همدلی و وفاق ملی در تمام کشور شدند قدردانی میکنم و به عنوان نماینده مردم گنبد کاووس از این حماسه بی نظیر که مردم و مسئولین برای کمک به سیل زدگان خلق کردند تشکر می‌کنم.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اطلاع رسانی و آموزش شرط اساسی است و صدا و سیما در این روز‌ها با پوشش رسانه‌ای بحران سیل در استان‌های مختلف، و ارائه آموزش برای مواجهه شدن با سیل و حوادث غیرمترقبه مختلف، تاثیر خوب و مفیدی در بین مردم داشته است و این امر باعث شده که در استان‌های گلستان خسارات جانی کمتری داشته باشیم.

وی افزود: شبکه‌های مختلف سیما و استان به صورت لحظه به لحظه اخبار وضعیت سیل زدگان و آب هوایی کشور را پوشش دادند و توانستند اعتماد و وفاق ملی را بین مردم و مسئولان در مناطق زلزله زده بوجود آورند و همچنین شبکه‌های سیما با زیرنویس ها‌ی مربوط به سیل زدگان به بهترین شکل اطلاع‌رسانی کردند.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس گفت: صدا و سیما با اطلاع رسانی به موقع و سریع، اخبار جعلی و فراگیر شده در فضای مجازی که باعث وحشت و نگرانی مردم شده را مدیریت کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل صدا و سیما فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما ادعای هک را رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد