Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@18:37:56 GMT

سیل ۶۹۰۰ میلیارد ریال به خراسان شمالی خسارت زد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۲۶۶۶

سیل ۶۹۰۰ میلیارد ریال به خراسان شمالی خسارت زد

جواد نظری اظهار داشت: این خسارات به بخش‌های کشاورزی و باغداری، دام و طیور، راه و ابنیه فنی و تاسیسات و گردشگری وارد شده است.
وی افزود: همچنین در نتیجه وقوع سیل یکهزار و ۴۶۰ راس دام سبک، ۱۸۰ راس دام سنگین و ۴۰۰ قطعه از طیور و ۲ هزار و ۲۵ واحد دامی تلف شده است.
نظری، بیشترین خسارات وارده را مربوط به بخش مسکونی دانست و گفت: از ابتدای وقوع سیل از ۲۶ اسفندماه ۹۷ در مجموع سه هزار و ۹۹۰ واحد شهری و روستایی در این استان متحمل خسارت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: از این میزان ۲۲۱ واحد شهری و مابقی روستایی هستند که تا کنون در گام اول ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی برای جبران خسارات این بخش در هیات دولت تصویب شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: در بخش هزینه‌ای نیز تسهیلاتی به صورت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی برای جبران خسارت واحد‌های شهری و روستایی در نظر گرفته شده است.

* سه روستای بجنورد و شیروان درگیر رانش زمین
نظری گفت: روستای «گُلِی» بجنورد نیز دچار رانش زمین شده که از دیروز در حال تخلیه است که این کار مرحله به مرحله در حال انجام است.
وی همچنین از رانش زمین در روستا‌های نرگسلوی علیای بجنورد و سرانی شیروان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون تنها دستور تخلیه روستای گلی بجنورد داده شده است.
وی گفت: اهالی چند روستای استان نیز در همان روز‌های اول وقوع سیل به دلیل ورود سیلاب با دبی بالا تخلیه شدند که اکنون با توجه به فروکش کردن سیلاب، در واحد‌های خود مستقر و یا به بالادست روستای خود منتقل شده اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فیلم پارسینه داربی 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت