Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:51:59 GMT

لیکنز: استقلال خوزستان را دست کم نگرفتیم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۲۷۷۷

لیکنز: استقلال خوزستان را دست کم نگرفتیم

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید پیروزی پر گل مقابل استقلال خوزستان به خاطر تلاش و بازی منسجم تیمش است و حریف را دست کم نگرفته است.

به گزارش ایسنا، جرج لیکنز بعد از پیروزی پر گل تیمش مقابل استقلال خوزستان و رسیدن به رده دوم جدول رده بندی گفت: امروز یک برد خوب و سه امتیاز ارزشمند به دست آوردیم. در دقایق ابتدایی بازی خودمان را پیدا نکرده بودیم اما در ادامه بهتر عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که می‌دانید امروز شجاعی را به خاطر محرومیت در اختیار نداشتیم. آنتونی استکوکس هم به خاطر تأخیر در ورود به تبریز و انجام فقط یک جلسه تمرین، در این دیدار غیبت بود.

وی ادامه داد: مصدومیت سوگیتا نگرانم کرد. امیدوارم مشکلی نداشته باشد. او در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت. امیدوارم این عملکرد خوب را ادامه دهیم و در خط دفاع و دروازه خوب کار کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که تصور می‌کرد به راحتی مقابل استقلال خوزستان به پیروزی دست یابد، تاکید کرد: چنین فکری نمی‌کردم. برای این دیدار هم مانند بازی‌های گذشته آماده شدیم. حریف را دست کم نگرفتیم و با قدرت وارد زمین شدیم. بعد از گذشت ۱۰ دقیقه توپ و میدان را تصاحب کردیم و به برد رسیدیم. در دو، سه دقیقه ابتدایی عملکرد حریف ما را غافلگیر کرد.

هفت بازی دیگر داریم و بهترین بازیکنان را انتخاب خواهیم کرد. بعد از تعطیلات نوروزی، سخت تمرین کردیم و جدیت زیادی در تمرینات داشتیم. به خاطر این شرایط و تعطیلی طولانی مدت، در انتهای بازی بازیکنان خسته بودند. این موضوع را جبران می‌کنیم. هفته آینده هم شجاعی با پایان محرومیتش به تیم باز می‌گردد. باید شرایط جسمانی بازیکنانی مانند استوکس را هم بررسی کنیم. با این وجود همه بازیکنانم عملکرد خوبی در این دیدار داشتند.

لیکنز خاطرنشان کرد: در لیگ ایران گل‌های کمی زده می‌شود اما امروز سه گل زده شد و ما می‌توانستیم گل چهارم را هم بزنیم. تمرکز ما روی تراکتورسازی است. ما تاکنون کار بزرگی کردیم و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم.

وی در واکنش به این سوال که آیا دنبال قهرمانی هستند یا با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم راضی می‌شوند، تاکید کرد: همانطور که می‌دانید از روزی که آمدم درباره سهمیه آسیا و قهرمانی حرفی نزدم. ما پنج امتیاز از تیم‌های صدرنشین عقب بودیم اما الان جبران کردیم. هیچ وقت هم درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم. ما در آینده نیازمند برد هستیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و فقط دنبال پیروزی در بازی‌های آتی هستیم. امروز مسعود شجاعی کنار ما بود. ما برای حفظ روحیه تیم به حضور او نیاز داریم.

لیکنز در پایان با اشاره به بارش‌های اخیر در ایران و جاری شدن سیل و وارد شدن تلفات جانی و مالی به مردم، گفت: برای مردم ایران آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم با بارش باران در روزهای آتی مشکلی برای مردم پیش نیاید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!

سه تیم از استان خوزستان در آستانه سقوط به دسته پایین تر است

طرفداری | با رسیدن به 4 هفته پایانی لیگ برتر، جنگ بقا داغ تر از همیشه است. در این جنگ بقا اما، نام سه تیم از استان خوزستان دیده می شود!

نفت آبادان با آمدن فراز کمالوند حالا امیدوار است. آنها بازی خانگی مقابل مس رفسنجانی که این روزها با محرم نویدکیا نتایج خوبی می گیرد را با حساب یک بر صفر پیروز شدند. نفت آبادان با این نتیجه 19 امتیازی شد و حالا کورسوی امیدی دارد.

استقلال خوزستان نیز یک بازی سخت خارج از خانه را با امتیاز به پایان رساند. در حالی که سپاهان از استقلال خوزستان پیش افتاده بود، آنها توانستند با به ثمر رساندن یک گل بازی را به تساوی بکشانند و 22 امتیازی شوند.

فولاد اما دو بر صفر از تراکتور شکست خورد تا با سرعت به سمت لبه پرتگاه پیش برود. با توجه به بازی هفته آینده فولاد مقابل استقلال صدرنشین، شرایط برای این تیم بسیار نگران کننده است. برای هواداران این تیم، سقوط پرافتخارترین تیم استان خوزستان به لیگ آزادگان یک کابوس است و فولادی که چندی پیش در آسیا حضور داشت، حالا باید دغدغه بقا داشته باشد.

جدول لیگ برتر را در ادامه مشاهده می کنید.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم