Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:59:01 GMT

آخرین وضعیت رودخانه کارون در اهواز+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۲۹۲۸

آخرین وضعیت رودخانه کارون در اهواز+تصاویر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بارندگی های مناسب و بی سابقه در خوزستان و سایر مناطق کشور منجر به افزایش آورد و خروجی آب در سدهای کشور و استان از حالت بحرانی و خشکسالی شد.

پُرشدن ظرفیت سدهای کرخه، دز، مارون و ...در خوزستان سبب بازکردن سرریزها و دریچه های سدها مذکور شد تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین سبب دبی رودخانه کارون در اهواز افزایش یافته و اخطاریه های مدیریت بحران و شهرداری مبنی بر دوری کردن از ساحل رودخانه و ممنوع شدن گردشگری آبی در این رودخانه صادر شده است.

عکاس: محمدرضا عبیات

انتهای پیام/گ

افزایش دبی رودخانه کارون در اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

خانچی در حاشیه این بازدید به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریبا ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالارفتن زمان ماند آب در این مناطق گردید که کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

وی افزود: سقوط ترانس، شکستگی پایه ها و همچنین واژگونی درختان بدلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • پرشدگی ۸۱ درصدی سدهای خوزستان با بارش های اخیر
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • ۸۱ درصد مخازن سدهای خوزستان پر شد/ آخرین وضعیت سد دز
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد
  • آخرین خبرها از وضعیت سدهای خوزستان؛ سد دز پر شد
  • سد دز پر شد/ وضعیت سدهای خوزستان چگونه است؟
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد