Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:25:21 GMT

هشدار فرماندار ایذه درباره احتمال ناپدید شدن یک روستا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۲۹۸۹

هشدار فرماندار ایذه درباره احتمال ناپدید شدن یک روستا

فرماندار ایذه از احتمال ناپدید شد روستای میراحمد غریبی‌ها در اثر بارندگی و رانش کوه خبر داد و نسبت به جابه‌جایی خانوارهای در معرض خطر هشدار داد.

مصطفی سمالی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به آخرین وضعیت روستای میراحمد غریبی‌ها که در خطر رانش زمین قرار دارد، اظهار کرد: روستای میراحمد غریبی‌ها ۱۲۰ خانوار دارد که ۵۰ خانوار در معرض خطر قرار دارند و باید همه خانوارهای ساکن در این روستا جابه‌جا شوند و تخلیه ۵۰ خانوار در معرض خطر در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر به این ۵۰ خانوار اعلام کرده‌ایم که در طول مدت بارندگی باید منازل خود را تخلیه کنند که تعدادی منازل خود را ترک کرده‌ند و برخی در منزل مانده چ‌اند.

سمالی با اشاره به ناپدید شدن روستای آبیدک زیلایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به اینکه روستای میراحمد لب به لب با رودخانه کارون است و بارندگی‌ها شدید هستند احتمال ناپدید شدن روستای میراحمد غریبی‌ها نیز وجود وجود دارد.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش به دنبال بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد، روستای آبیدک زیلایی از توابع بویراحمد در پی رانش به زیر زمین فرو رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خوزستان سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه از ظهر شنبه 8 اردیبهشت شروع می شود.
چراغپور افزود: رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، احتمال تگرگ، احتمال آبگرفتگی معابر احتمال بالا آمدن آب رودخانه های فصلی و سیلابی شدن سیل ها لغزندگی سطح جاده ها از خطرات این سامانه است.

دیگر خبرها

  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد
  • تاثیر آفت‌کش‌ها بر افزایش احتمال پارکینسون
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات