Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@23:47:28 GMT

درتعطیلات نوروز طلا و پول نقد در خانه نگه ندارید

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۳۲۲۹

درتعطیلات نوروز طلا و پول نقد در خانه نگه ندارید

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت:پلیس تهران بزرگ از اول اسفندماه به صورت گسترده‌ای در مراکز تجاری و باراز‌ها واحد‌های گشت انتظامی و گشت‌های نامحسوس خود را به صورت آماده قرار داده تا نظم و امنیت هرچه بیشتر برای شهروندان تهرانی ایجا شود. همچنین استفاده از دروبین‌هایی که این مراکز دارند و دوربین‌هایی که خود پلیس در اختیار دارد نسبت به رصد حوالی مراکز و شناسایی و دستگیری سارقان به خصوص سارقان جیب بر اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقوفه ای گفت:پلیس پیشگیری یکسری در ایام پایانی سال به خصوص هفته آخر اسفندماه اقدامات زیادی همچون بیشتر کردن واحد‌های گشتی در کلیه محلات تهران دارد به صورتی که در هر محله دو واحد گشت به صورت شبانه روز خواهیم داشت. حالا بعضی از این واحد‌ها به صورت انتظامی است و خیلی ازواحد‌ها به صورت تیم‌های نامحسوس عملکرده و در خصوص پییشگیری از سرقت و دستگیری سارقان تلاش خواهند کرد.

وی افزود: با اینکه پلیس از همه ظرفییت‌های خود برای حفظ امنیت خانه‌ها و مغازه‌های شهروندان در ایام تعطیل استفاده می‌کند، اما ما به همه شهروندان توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر دارند و خانه‌های آن‌ها در این ایام خالی می‌ماند در ابتدا سعی داشته باشند طلاجات، پول نقد در بانک‌ها و صندوق‌های امانات بگذارند.

موقوفه‌ای گفت: نکته هشداری بعدی مربوط به شهروندانی است که منازل آن‌ها در طبقه اول و دوم قرار دارد و سارقان به راحتی می‌توانند از طریق بالکن و یا پنجره به داخل ساختمان ورود پیدا کنند به این شهروندان توصیه می‌کنیم برای بالکن‌های خود از حفاظ استفاده کنند و برای پنجره‌ها نرده حفاظ نصب کنند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: حتما قبل از سفر از سالم بودن دوربین‌های مداربسته مطئن شده و به یک فرد قابل اطمینان از خانواده و همسایه‌ها رفتن خود را به سفر اعلام کنید و از آن‌ها بخواهید هرازگاهی به خانه شما سر بزنند.

وی با بیان اینکه در طرح رعد ۲۳ حدود ۷۴۰ سارق در ظرف ۴۸ ساعت گذشته دستگیر شده اند افزود: در ایام پایانی سال تبهکاران به خصوص سارقان جیب بر فعالیت خود را بیشتر می‌کنند، اما تیم‌های گشتی پلیس پیشگیری و تیم‌های گشتی نامحسوس پلیس آگاهی و تجسس کلانتری‌ها با تیزبینی خود سارقان را قبل از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر کرده و به سارقان اجازه انجام هیچ گونه اعمال تبهکاران نمی دهد این درحالی است که گشت زنی‌های پلیس تا پایان ایام تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

20 / 20 گشت پلیس تعطیلات نوروز سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گشت زنی طلا و پول نقد در خانه نگه ندارید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گشت پلیس تعطیلات نوروز گشت زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در غرب فقط یک خط قرمز وجود دارد و آن اسرائیل است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سلمان کدیور در یادداشت خود نوشت: در غرب و به‌ خصوص آمریکا،  سبک زندگی به شدت آزاد است.

در اظهار نظر سیاسی به هر شخصیتی می‌توانید هم نقد کنید هم توهین در عقاید دینی، می‌توانید نه تنها خدا را منکر باشید که به پیامبران و ادیان هم توهین کریه کنید و در فیلم و کتاب‌ها آن‌ها را ساحر و دروغگو معرفی کنید.

در غرب فقط یک خط قرمز وجود دارد و آن اسرائیل است. شما در هر مقام و مسلک و جایگاهی باشید حق ندارید صهیونیسم و اسرائیل را زیر سوال ببرید حتی اگر پانزده هزار کودک را طی چند ماه کشته باشد.

حتی اگر گورهای دسته جمعی که سربازانش ساخته‌اند کشف شود، حتی اگر سیاست خارجی و منافع ملی اروپا و آمریکا را گروگان بگیرد و میلیاردها دلار از بودجه عمومی‌تان را به جیبش بریزید! شما تحت هیج شرایطی نه در سیاست، نه در هنر و سینما و ادبیات حق ندارید اسرائیل را زیر سوال ببرید. که اگر چنین کنید مستحق هر چیزی خواهید بود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • در غرب فقط یک خط قرمز وجود دارد و آن اسرائیل است
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد