Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اهواز گفت: عملیات امدادرسانی به روستاهای در معرض سیلاب حاشیه رودخانه دز در بخش مرکزی اهواز با بسیج امکانات در حال انجام است. آفتاب‌‌نیوز :  جمال عالمی نیسی شنبه شب در خصوص وضعیت روستاهای در معرض سیلاب بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: آب رودخانه به برخی از منازل چهار روستای بیت سید یدیم، سید هاشم، سید ظاهر و سید معن در این بخش نفوذ کرده و عملیات امدادرسانی به روستاییان با سرعت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هشدارهای لازم برای تخلیه این روستاها قبل از سیلاب داده شده بود، ادامه داد: مردم و وسایل و احشام روستاها به کمک دستگاه‌ها و اهالی با قطار، کامیون و وانت‌بارها در حال تخلیه هستند.
فرماندار اهواز گفت: دستگاه‌ها همچنان در حال ترمیم و استحکام‌سازی سیل‌بندها هستند تا از ورود آب جلوگیری شود.
عالمی نیسی در پایان از همکاری مردم با نیروهای امدادی و دستگاه‌های اجرایی تشکر و قدردانی کرد و افزود: همکاری مردم کار امدادرسانی را تسهیل می‌کند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرماندار اهواز امدادرسانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی عظیمی‌فر یکشنبه بیان کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها در بخش‌های بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلاب‌های وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریان‌های بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

وی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر تقاضا کرد از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه دز اجتناب کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: همچنین تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای جمع‌آوری موتورتلمبه‌های کشاورزی و تجهیزات آسیب‌پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام شود.

بارندگی روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته گذشته منجر به خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و آبگرفتگی معابر درنقاط مختلف خوزستان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند