Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@07:29:02 GMT

شناسایی ۶۸ مرکز متخلف بهداشتی در اردبیل/ ۷ امکنه پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۳۲۹۶

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون ۶۸ مکان و مرکز متخلف بهداشتی در این استان شناسایی و به دادگاه معرفی شده است. آفتاب‌‌نیوز :  بابک نخستین عصر شنبه در تشریح عملکرد مدیریت سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی استان اردبیل در طرح سلامت نوروزی افزود: در راستای طرح سلامت نوروزی از تعداد پنج هزار و ۶۵۵ مرکز و امکنه حساس تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به حضور ۱۵ اکیپ بازرسی و۱۰ اکیپ نظارتی فعال در استان و ۳۰ بازرس بهداشت محیط در قالب این طرح یادآور شد: در این بازرسی‌ها تعداد ۵۷ مورد نظارت و بازرسی مشترک با ادارات دادگستری، دامپزشکی، تعزیرات، صمت و… صورت گرفته است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان داشت: با اجرای طرح سلامت نوروزی و طی بازرسی‌های صورت گرفته ۶۸ مکان و مرکزمتخلف بهداشتی شناسایی و به دادگاه معرفی شده و هفت امکنه نیز به علت تخلفات مکرر پلمب شده است.
به گفته وی در این بازرسی‌ها بالغ بر ۱۲ هزار و ۳۵۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی از چرخه مصرف خارج یا معدوم شده است.
نخستین با بیان اینکه هزار و ۶۴۰ مورد سنجش بهداشت مواد غذایی با تجهیزات پرتابل توسط بازرسان بهداشتی طی ۱۹ روزه اخیر صورت گرفته است، متذکر شد: هزار و ۹۲۵ مورد سنجش کلر باقیمانده آب آشامیدنی، ۲۷۲ مورد نمونه برداری تحقیقی مواد غذایی سنتی و صنعتی، ۶۱۸ مورد چاپ و توزیع رسانه آموزشی انجام و به ۸۲۶ نفر اصناف آموزش لازم داده شده است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از  سازمان امور مالیاتی، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات‌های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های  ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۱ فروشی بالغ بر ۸۶۰  میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.

مستوفی افزود: این شخص مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، صرفا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز کرده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مؤدی در موعد مقرر قانونی در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • شناسايي باشگاه ورزشي متخلف در يزد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان