Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت و مسئولان باید وام های مصوب و در نظر گرفته را زودتر واگذار کنند تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همت گروهای جهادی در بازسازی منازل و روستا ها کمک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر عزیز جعفری عصر امروز به منظور بازدید از مناطق سیل زده مازندران وارد استان شد و در حاشیه بازدید از روستای رکن کلای شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه استان های گلستان و مازندران از استان های شهید پرور و مومن ایران است و خدمتشان در جنگ و دفاع مقدس زبانزد خاص و عام بوده، گفت: در ماجرای سیل اخیر شاهد هستیم که خسارتی به مردم وارد شد اما نکته حائز اهمیت این است که آحاد مردم به ویژه گروه های جهادی بسیج و نهادهای انقلابی، وظیفه اصلی خود دانستند که در اولین فرصت به کمک همنوعان خود در مناطق سیل زده گلستان و مازندران بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این مطلب که در استان مازندران گروه های جهادی بومی استان با خونگرمی و همدلی به کمک سیل زدگان آمدند، افزود: در این مناطق مشکل تخلیه آب وجود ندارد و بعد از چند روز آب های سطحی مانده از سیلاب فروکش کرد.

سرلشکر جعفری گروه های جهادی که برای امداد رسانی به مردم سیل زده مازندران آمدند را قابل توجه دانست و با اعلام این مطلب که بیشتر خسارت مثل تخریب منازل، داخلی است و ظاهر شهر تا حدود زیادی به وضع اول برگشته است ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر این خانه ها بازسازی شود.

فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر ضرورت جبران خسارت ها در اسرع وقت، از دولت و مسئولین خواست، وام هایی که برای بازسازی مناطق آسیب دیده در نظر گرفته شد را زودتر به مردم واگذار کنند تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در بازسازی منازل و روستاها کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیل گلستان اشاره کرد و گفت: در گلستان و شهر های گمیشان و بندرترکمن جاده ای که بخاطر انتقال سیل قطع شده بود با تلاش شبانه روزی، پل روی آن امشب نصب و فردا تردد به گمیشان برقرار می گردد.

وی افزود: خروجی آب منطقه هم با سرعت بیشتر تا 2 یا سه روز آینده تخلیه می شود که البته بخاطر حجم ورودی آن، زمان را طولانی می کند.

فرمانده سپاه پاسداران با قدردانی از مردم صبور و مومن سیل زده که در این چند روز سختی ها را تحمل کردند، اضافه کرد: نهادهای سازندگی و نهادهایی مثل بسیج و سپاه ، ارتش و گروه های جهادی که وظیفه امداد رسانی دارند با کمک خود مردم تا آخرین لحظه همراه هم باشند و در باز سازی و نظافت شهر موثر واقع شوند.

وی در پایان یادآور شد: آنچه که در این گونه حوادث مهم است، همدلی و همیاری مردم است که می تواند مشکلات را حل و گرفتاری ها را رفع کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم

نیروهای مسلح یمن سه شنبه شب لحظه حمله به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) را منتشر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المسیره یمن، این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد امروز هدف حمله قرار گرفت.

در همین راستا، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین های اشغالی گفت: علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله ۲ ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم.

وی با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اضافه کرد: هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که این کشتی در ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت) عازم بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای اعزام به بندری دیگر، شده بود.

سریع همچنین گفت: ما با تعدادی پهپاد کشتی اسرائیلی اِم‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار دادیم.

وی افزود: ما با حمایت مردم بزرگمان و مردم آزاده امت اسلامی به عملیات نظامی خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از یمن عزیز ادامه می‌دهیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان تاکید کرد که عملیات این کشور تنها با برداشتن محاصره غزه و توقف تجاوز نظامی به مردم فلسطین در این باریکه، متوقف خواهد شد.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند