Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: بازدید‌های سرزده از روند اقدامات شهرداری‌های استان تا پایان تعطیلات نوروزی تداوم دارد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، ضمن اشاره به لزوم نظارت کنترل و هماهنگی مجموعه فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف استان اظهار داشت: معاونت امور عمرانی استانداری تهران در راستای نظارت و پالایش عملکرد دستگاه‌های مختلف استان در صدد است تا با طراحی و برنامه ریزی سیستم پایش و کنترل مستقیم، سامانه‌ای را به منظور نظارت منظم بر اهم این اقدامات ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار این مسئله آنچه به نظارت مستمر و جدی کمک کرده امر بازدید‌های میدانی خواهد بود که به صورت مستمر از عملکرد دستگاه‌ها در شهر‌ها و شهرستان‌های استان تهران داشته و خواهیم داشت چرا که تابتوانیم رسیدگی عاجل و واقع‌بینانه و عملیاتی را نسبت به حل و فصل این مشکلات در نظر بگیریم. گاهی شاهد این هستیم که برخی تصمیمات به صورت جلسات اداری و در حالت در بسته اتخاذ می‌شود و میتوانیم آن را اجرایی و عملیاتی کنیم.

تقی زاده خاطرنشان کرد: بر این اساس با هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام عالی دولت در استان تهران بازدید‌های سرزده و میدانی را در طول هفته و به صورت منظم در راستای نظارت کنترل و پایش عملکرد دستگاه‌ها خواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران یادآور شد: در هفته گذشته نیز با سفری که به شهرستان پاکدشت صورت گرفت طرح عملیات عمرانی کمربندی این شهرستان با حضور فرماندار و مسئولان استانی بازدید شده و چالش‌هایی در خصوص تملک اراضی و سایر مسائل پیش روی این طرح مورد بررسی و واکاوی قرار گرفته و مقرر شد تا به سرانجام رسیدن نهایی تمهیدات اتخاذ شده در خصوص این طرح جلسات منظم هفتگی با حضور بنده انجام شود.

تقی زاده تصریح کرد: همچنین در این بازدید میدانی شهر‌های فرون آباد فیروز آباد و پاکدشت مورد بازدید قرار گرفته و عملکرد شهرداری‌ها در راستای بازپیرایی فضا‌های شهری مناسب سازی معابر رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری و زیباسازی و آراستگی شهر به صورت حضوری مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در حاشیه این بازدید نکات لازم به شهرداران اعلام شده و تاکید ما بر این بود که شهرداران و فرماندار شهرستان به صورت جدی و مستمر در کنترل ساخت و ساز‌های غیر مجاز به ویژه در ایام نوروز هماهنگی لازم را با مراجع ذیصلاح داشته و جدیت لازم را به خرج دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران همچنین ضمن اشاره به بازدید میدانی از شهرستان‌های شرق استان عنوان داشت: در هفته گذشته همچنین بازدید سرزده و میدانی به شهرستان‌ها و شهر‌های آبعلی دماوند آبسرد بومهن رودهن و پردیس داشته و و موارد مربوط به بحث استقبال از نوروز و بهار را در فضای عمومی این مناطق مورد رصد و بررسی قرار دادیم.

وی افزود: از آنجا که این شهر‌ها در مسیر سفر‌های نوروزی هموطنان عزیز قرار داشته و مسافر پذیر محسوب می‌شوند المان‌های بصری در این مناطق مورد ارزیابی قرار گرفته و نکات لازم به مسئولین این مناطق اعلام شد یکی از تاکیدات ما در این مناطق این بود که اغتشاشات بصری شهر‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته تا بتوانیم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی استقبال شایسته و درخوری را از مسافرین نوروزی داشته باشیم.

تقی زاده تأکید داشت: رضایتمندی شهروندان و مسافرین هموطن نوروزی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های ما بوده و در راستای بررسی روند اجرایی نکات اعلام شده در بازدید اخیر در هفته جاری و تا پایان تعطیلات نوروزی بازدید‌های میدانی مجددی از این مناطق خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری استانداری نوروز نظارت و بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز

شهردار تبریز از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار عصر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در دیدار با هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان‌شرقی، ضمن ارزیابی مثبت از حضور اصحاب رسانه در جمع این شورا اظهار کرد: حضور فعالین رسانه‌ای در روابط عمومی دستگاه‌های دولتی اتفاقی ارزشمند است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد روحیه مطالبه‌گری در مردم افزود: مطالبات مردمی اگر بر اساس اولویت‌ها و نیاز جامعه و همچنین در راستای رفاه مردم طرح شود، شاهد توسعه کشور خواهیم بود.

شهردار تبریز با اشاره به نقش رسانه‌ها در افزایش مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: رسانه‌ها حلقه واسط مشارکت مردم در مدیریت شهری و استانی و همچنین حضور فعال در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه نباید از مطالبات اصلی غافل باشیم، ادامه داد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نظام هماهنگی منسجمی برای احصای مطالبات دارد که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن، باید دغدغه‌ها را پیش رو بگذاریم و راه حل پیدا کنیم.

هوشیار با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر تبریز به نسبت سایر کلان‌شهرها خاطرنشان کرد: تبریز ظرفیت‌های ویژه‌ای همچون شهر بدون گدا و شهر بدون مهاجر را دارد که در دیگر کلانشهرها دیده نمی‌شود، اما گاهی مقایسه‌هایی صورت می‌گیرد که صحیح نیست.

وی افزود: هماهنگی بین بخشی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان ظرفیت خوبی است و این شورا باید در بحث امیدآفرینی تلاش بیشتری داشته و اقدامات انجام یافته را پوشش دهند.

هوشیار با اشاره به وظایف متعدد شهرداری‌ها در حوزه خدمات شهری یادآور شد: در کنار این وظایف، موضوعات جدیدی همچون بحث‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در دهه اخیر به وظایف شهرداری اضافه شده است.

شهردار تبریز با اشاره به ورود شهرداری به حوزه مسائل و موضوعات اجتماعی گفت: در حال حاضر در موضوعات اجتماعی جامعه مشکل داریم. باید به سمت انجام کار اجتماعی حرکت کنیم.

وی همچنین از افتتاح مجتمع پردیس فرهنگ و رسانه تبریز در روزهای آینده خبر داد و گفت: یک مجموعه ورزشی اختصاصی برای اهالی رسانه‌ها، یک کافه کتاب، امکاناتی برای رسانه‌ها همچون استودیو، اتاق کنفرانس و آمفی‌تئاتر ۳۰۰ نفری بخش‌های مختلف پردیس فرهنگ و رسانه شهرداری تبریز هستند که این مجموعه در اختیار رسانه‌ها و گروه‌های مرجع قرار می‌گیرد.

کد خبر 750144

دیگر خبرها

  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • گره اندر گره
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده