Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خسرو فرهادی رییس مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی کرمانشاه گفت : با تشکیل چندین جلسه کمیته بحران در روز‌های اخیر، آمادگی لازم جهت مقابله با بحران در این مرکز انجام شده و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی گفت : کلیه اعضای اصلی تیم بحران فراخوان شده و سایر اعضای چارت در آماده باش می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی افزود : تعداد ۵۰ تخت بستری در سه بخش جدیدالاحداث مرکز آماده و تجهیز شده است.

وی افزود : اضافه نمودن ظرفیت تخت‌های بستری در سالن انتظار اتاق عمل و درمانگاه و... پیش بینی شده است.

ارسلان نادری پور مدیر مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی کرمانشاه گفت : واحد‌های پاراکلینیک و پشتیبان این مرکز جهت مقابله با بحران آماده است.

وی گفت : مسئولین واحد‌ها و بخش‌ها از ساعات اولیه شنبه در بیمارستان حضور یافته و جهت هماهنگی بهتر و بیشتر، برنامه مقابله با سیل را بررسی نمودند.

نادری پور افزود : غذای کافی از جمله بیسکوییت، جیره خشک و آب معدنی و... به مدت ۷۲ ساعت در بیمارستان ذخیره شده است.

وی افزود : برق مرکز به صورت دو سویه تامین شده و ۲ ژنراتور نیز آماده تامین برق اضطراری می‌باشند چاه‌های بیمارستان تخلیه شده و با ایجاد ظرفیت اضافه آماده دریافت روان آب‌های احتمالی شده است دیوار شنی در اطراف کلیه واحد‌هایی که احتمال ورود آب به آن‌ها وجود دارد ایجاد شده است سه دستگاه کف کش سیار جهت خروج آب ازمناطق پرخطر در مرکز مستقر شده است منبع ذخیره آب مرکز بررسی شده و جهت ۴۸ ساعت ذخیره آب وجود دارد البسه، ملحفه و پتو و سایر اقلام مصرفی خریداری به تعداد کافی در انبار مرکز ذخیره می‌باشد .

 

 

انتهای پیام/د

آمادگی لازم جهت مقابله با بحران انجام شده است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت