Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@20:40:44 GMT

قتل عام خانوادگی در دزفول/ 7 نفر کشته شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۴۳۴۳

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول شنبه شب با تأیید این خبر به ایرنا گفت: یک فرد در این درگیری با انگیزه اختلافات طایفه‌ای و خانوادگی و با استفاده از سلاح جنگی اقدام به قتل هفت نفر از اعضای یک خانواده کرده است.
محمد حیدری با بیان اینکه این درگیری یک مصدوم بدحال دیگر نیز دارد، افزود: قاتل اقدام به خودکشی کرده که در بیمارستان تحت درمان است و احتمال زنده ماندن او وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دو دختر و پنج مرد در این تیراندازی کشته شده اند، گفت: پنج نفر از مقتولان عضو یک خانواده هستند و قاتل، داماد آن‌ها بوده است.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: احتمال درگیری طایفه‌ای بین این طایفه وجود دارد؛ البته تدابیر لازم برای جلوگیری از این اتفاق اندیشیده شده است.
فرمانده انتظامی دزفول نیز در این باره گفت: ساعت ۲۲:۳۰ فردی به نام (ی. غ) به دلیل اختلاف خانوادگی با خانواده همسرش با سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به اعضای خانواده کرده که در این درگیری هفت نفر به قتل رسیده اند.
سرهنگ حسین عیدی افزود: این فرد در نهایت با همان سلاح اقدام به خودزنی کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت