Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پوریا حصاری، رییس هیات هاکی همدان اظهار داشت: این ۲ هاکی باز از همدان دعوت شده به اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جام ملت‌های آسیا هستند.

وی اضافه کرد: پس از چندین سال است که از همدان ۲ بازیکن در ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی انتخاب شده اند و در هفته‌های اخیر رایزنی متعدد با فدراسیون پیرامون این انتخاب داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حصاری بیان کرد: ۲۷ بازیکن برای این رقابت‌ها انتخاب شده اند که قرار است از چهاردهم ماه جاری به مدت یک هفته در اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی کشورمان به میزبانی اراک شرکت کنند.

مسابقات جام ملت‌های آسیا تابستان امسال به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

دو هاکی باز همدانی برای جام ملت‌های آسیا انتخاب شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون اسکواش، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سربگذارد.

در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت. مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

کد خبر 6088533 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا