Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم قائدی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: زلزله‌ای که ساعت ۳ و ۱۴ دقیقه بامداد امروزبه بزرگی ۴.۴ در مقیاس امواج درونی زمین خورموج را تکان داد، خسارتی نداشته است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر بیان کرد: نیرو‌های امدادی همچنان در آماده باش هستند تا در صورت بروز حادثه به کمک بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر ادامه داد: سالن‌های ورزشی و مکان‌های مذهبی برای اسکان مسافران آماده هستند و اگر نیاز باشد گردشگران می‌توانند در این مکان‌ها اسکان یابند.

قائدی گفت: با توجه به بارش باران در استان‌های همسایه کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان، احتمال سیلابی شدن مسیل‌های استان بوشهر وجود دارد و مردم مراقب باشند و به مسیل‌ها نزدیک نشوند.

وی یادآور شد: بر اثر وزش باد از امروز تا اواخر سه‌شنبه خلیج فارس مواج است و مردم باید بر پرهیز از رفتن به دریا، از نزدیک شدن به سواحلی که مواج است خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: جاده‌ها نیز بر اثر بارش باران لغزنده است و رانندگان هنگام عبور از جاده‌ها نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

قائدی درباره جاده ساحلی بوشهر گناوه نیز که بار‌ها به علت ورود آب از بالادست بسته می‌شود، گفت: باید پس از بارندگی‌ها برای حل این مشکل چاره اندیشی شود تا با هر بارش باران نگران بسته شدن این مسیر نباشیم.

بوشهر یکی از استان‌های گردشگرپذیر در تعطیلات نوروزی است.

انتهای پیام/ک

نیروهای امدادی آماده مدیریت حوادث احتمالی ناشی از باد وباران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث هواشناسی امدادونجات مناطق گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تلاش ۷۰ گروه امدادی برای رفع آبگرفتگی بارندگی ها

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدبریت بحران استانداری اصفهان گفت: موج ناپایدار جوی از سمت جنوب در استان فعال شده و بارش های رگباری در شهرهای اصفهان، نایین، مبارکه، ورزنه، کوهپایه، هرند، شاهین شهرو میمه و فلاورجان منجر به آبگرفتگی و روان آب شد.

منصور شیشه‌فروش افزود : در شهر اصفهان هم شدت بارش باران رگباری به میزان ۲۰ میلی‌متر منجر به آبگرفتگی درمعابر وزیرگذرها و ترافیک در تردد در خیابان هاشد.

وی گفت: ۷۰ گروه امدادی و خدمت رسان از شهرداری وپلیس راه و آتش نشانی و دیگر دستگاه های امدادی برای رفع آبگرفتگی تلاش کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  •  تلاش ۷۰ گروه امدادی برای رفع آبگرفتگی بارندگی ها
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری