Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل الرحمن در سخنانی عجیب اعلام کرد: حاضرم رئیس حزب مردم را به شاگردی بپذیرم. ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جنگ نیوز، «مولانا فضل الرحمن» رئیس حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل الرحمن اعلام کرد: در رفتار «بلاول بوتو» رئیس حزب مردم پختگی لازم دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: من چندین بار به آصف علی زرداری پدر وی گفته ام که اگر مایل باشد می توانم بلاول را به شاگردی بپذیرم و به او درس سیاست بدهم.

این چهره برجسته اهل سنت دیوبندی گفت: زرداری مطالب بسیاری را از من یاد گرفت و اینک نوبت بلاول است که شاگرد من شود.

حزب مردم: فضل الرحمن می‌داند که در انتخابات ریاست جمهوری حامی او نیستیمناامیدی کامل مهره آل سعود؛ فضل الرحمن حاضر به تکرار تجربه تلخ شکست نشدامتناع «فضل الرحمن» از برگزاری جشن استقلال پاکستان، اعتراضات علیه وی را افزایش داد

فضل الرحمن افزود: ما فعالیت هیچ گروه مسلح و شبه نظامی را در کشور نمی پذیریم و اگر گروه مسلحی وجود دارد باید به سرعت خلع سلاح شود.

رئیس حزب جمعیت علمای اسلام که به همکاری با برخی گروه های افراط گرا متهم است اضافه کرد: تمام گروه های شبه نظامی باید از بین بروند، زیرا این کار به امنیت کشور لطمه می‌زند.

وی که به همکاری با آل سعود متهم است اظهار داشت: تمام گروه هایی که حاضرند خلع سلاح شوند باید مورد بخشش قرار گرفته و پیگرد قضایی علیه آنها صورت نگیرد.

گفتنی است طی دو سال اخیر برخی از چهره های مذهبی آل سعود از جمله نایب امام جماعت مسجد الحرام دو بار به دعوت فضل الرحمن به پاکستان سفر کرده اند.

حزب جمعیت علمای اسلام در انتخابات پیشین شکست سختی را متحمل شد و حتی شخص فضل الرحمن نیز نتوانست به پارلمان پاکستان راه پیدا کند.

انتهای پیام/.

R36461/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس آمارهای رسمی، تجارت ایران و پاکستان در شرایطی تقریبا پایاپا در حال رشد است و بر اساس ظرفیت های دو کشور، برای رساندن رقم تجارت دو جانبه به 5 میلیارد دلار برنامه ریزی شده است.

کد خبر 849423 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ایران و پاکستان تجارت خارجی پاکستان

دیگر خبرها

  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • جلوی سقوط آزاد کاهش جمعیت گرفته شد
  • باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی