Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@22:36:59 GMT

اسکان ۱۶ هزار مسافر نوروزی در بقاع متبرکه مازندران

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۴۹۵۱

اسکان ۱۶ هزار مسافر نوروزی در بقاع متبرکه مازندران

حجت‌الاسلام حیدری از اسکان ۱۶ هزار مسافر نوروزی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران خبر داد و گفت: از زمان اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری ۴۱۱ هزار زائر به زیارت امامزادگان مازندران مشرف شدند.

حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز (11 فروردین) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری اظهار کرد: استان مازندران همه ساله میزبان میلیون ها گردشگر و مسافر نوروزی است و از این رو شاهد حضور پرشور مسافران و زائران در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وجود یک هزار و 361 امامزاده و بقاعه متبرکه در مازندران اظهار کرد: طرح آرامش بهاری امسال در 300 بقعه متبرکه و 50 مسجد بین راهی مازندران از سوی اوقاف مازندران اجرا شد که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه بسیاری از امامزادگان استان در نقاط جنگلی و روستاها قرار دارند که به علت فقدان راه دسترسی مناسب و ساختمان کوچک قابلیت اجرایی طرح آرامش بهاری را ندارند، خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ای که از حداقل امکانات برای میزبانی از زائران و مسافران نوروزی برخوردار است، اجرایی می شود.

 

حیدری از اسکان 16 هزار مسافر نوروزی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران خبر داد و گفت: از زمان اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری 411 هزار زائر به زیارت امامزادگان مازندران مشرف شدند.

 

وی با اشاره به برپایی خیمه های معرفت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری مازندران بیان کرد: برنامه های فرهنگی، مذهبی، قرآنی، تبلیغی و آموزشی برای خانواده ها، نوجوانان و کودکان اجرایی می شود.

پایان پیام/508

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیلاب خسارت سیل بارندگی و سیلاب سیل اصفهان مسافران نوروزی ایام نوروز خبرگزاری شبستان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل طرح آرامش بهاری مازندران اوقاف مازندران طرح آرامش بهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبارهای بهاری میهمان پایان هفته آسمان مازندران است

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، احمد اسدی اظهار داشت: براساس هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران با فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه ۱۴ تا صبح ‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش تدریجی دما در استان هستیم.

وی افزود: منطقه اثر سامانه بارشی ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات نیمه غربی مازندران است. لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محورهای کوهستانی، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، صاعقه و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901995

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • سامانه بارشی و سرد بهاری در راه مازندران
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • رگبارهای بهاری میهمان پایان هفته آسمان مازندران است
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه