Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری بیان کرد: دیدار، رایزنی های اختصاصی و جداگانه رییس جمهوری با وزیران و بررسی گزارش ها و برنامه های وزارتخانه ها از دیرینه ای پنج و نیم ساله در دولت های یازدهم و دوازدهم برخوردار است.

«حسام الدین آشنا» روز شنبه با انتشار تصاویر دیدار امروز پنج وزیر با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، در حساب توئیتری خود نوشت: اگر چه این تصاویر برای نخستین بار منتشر می شود اما اصل رایزنی ها دارای سنتی ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ ساله در دولت های یازدهم و دوازدهم است.

آشنا توضیح داد: وزیران، بار سنگین اجرائیات کشور را بر عهده دارند؛ رئیس جمهوری به وزارتخانه ها سرکشی می کند و بنا به تقاضا یا ضرورت با وزیران خود به صورت خصوصی دیدار می کند.
رییس جمهوری ششم فروردین در جلساتی جداگانه گزارش عملکرد سال ۹۷ چهار وزارتخانه اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه برنامه های آتی این وزارتخانه ها در سال ۹۸ بررسی کرد.
روحانی همچنین امروز (شنبه) نیز در جلساتی جداگانه، عملکرد سال ۱۳۹۷ وزارتخانه های امور خارجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه برنامه های آتی این وزارتخانه ها در سال ۹۸ را بررسی کرد.
در این جلسات که جداگانه و با حضور هر یک از وزیران این ٩ وزارتخانه و رئیس جمهوری تشکیل شد، وزیران به تشریح دستاوردها و برنامه های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت وزارتخانه خود، نیازها و برنامه های سال جاری پرداختند.
رییس جمهوری در این جلسات تأکید کرده که همه دستگاه های دولتی که مستقیم یا غیر مستقیم در موضوع تولید نقش دارند، باید در جهت رونق تولید ملی حرکت و کمک کنند.
 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به برگزاری دو جلسه با حضور مقامات دولتی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل ارزی در کشور اظهار کرد: جلساتی که در مجلس انجام و رئیس مجلس و روسای کمیسیون های اقتصادی آن حضور دارند، عمدتاً مباحث حول همکاری‌ها، همراهی و برون رفت از مشکلات است.

وی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت‌وگو کردیم و نظرات خود را گفتیم و نظرات دولت را نیز شنیدیم و در نهایت نیز قرار شد تا دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه «وزارت اقتصاد در حال کار درباره بازار ارز است و حتماً گزارش این اقدامات به مجلس ارائه خواهد شد»، عنوان کرد: حتماً جلسات مشترک دولت و مجلس مجددا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟