Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حیدر قاسمی معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه از ظرفیت و پتانسیل یک شهرستان برای توسعه شهر‌ها می‌توان بهره برد، اظهار کرد: باید در راستای تحقق شعار "رونق تولید" در جامعه تلاش مضاعف همراه با امید آفرینی همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه سال ۹۷ افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی عرصه اقتصادی و اجتماعی کشور را دچار مشکل کرد، گفت: با تزریق ناامیدی مشکل اقتصادی رفع نمی‌شود بلکه بذر ناامیدی در بین مردم سستی و کاستی ایجاد می‌کند باید تمام مسئولان نظام تحت فرامین رهبر معظم انقلاب و با حفظ اتحاد و انسجام در راستای رفع موانع در یک مسیر گام بردارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان افزود: برای رفع مشکل اقتصادی باید مردم و مسئولان به یک گفتمان مشترک برسند، گفتمان سازی اقتصادی مستلزم شناخت شاخصه‌ها و معیار‌هایی است که می‌تواند کشور را از گردنه‌ای که در آن قرار دارد عبور دهد.

وی تأکید کرد: باید بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرستان فراهم شود تا سرمایه در جایی که تورم ایحاد می‌کند سرمایه‌گذاری نشود، زیرا وقتی پول رسوب شود دیگر سرمایه‌گذاری در آن حاصل نخواهد شده و باید سرمایه‌دار با سرمایه‌گذاری بتواند سودآوری کند تا ضرر و زیان نبیند. ​

قاسمی خاطرنشان کرد: باید مسئولان با روی گشاده از سرمایه‌گذار استقبال کنند و در هر عرصه‌ای که می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند زیر ساخت‌های لازم برای آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد درون زا تخریب پذیر نیست و موجب رشد و توسعه می‌شود، تأکید کرد: اقتصاد متکی به نفت وابستگی ایجاد کرده است و باید با استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور متکی به فروش نفت نباشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان تأکید کرد: اگر کاستی و کمی وجود دارد بدون تعصب و با نقد پذیری می‌توانیم اصلاح کنیم تا به ترقی و تکامل برسیم.

وی گفت: از جمعیت ۹۰ هزار نفری شهرستان گلپایگان ۷۵ درصد جمعیت در سه شهر سکونت دارند و نگاه توسعه شهری بسیار حائز اهمیت است و شهرداری‌ها باید از درآمد پایدار برخوردار شوند.

انتهای پیام/م

  اقتصاد درون‌زا تخریب پذیر نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد