Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سازمان راهداری محور رفت و برگشت کرج-چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است، ضمن این که بارش برف و باران در محورهای اصلی ۹ استان کشور گزارش شده است. ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر ترافیک جاده های اصلی کشور به صورت عادی و روان در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون در برخی محورهای استان اردبیل بارش برف و باران  و بارش باران در برخی محورهای استان های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران و زنجان گزارش شده است.

همچنین برخی محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و قزوین شاهد مه گرفتگی هستیم.

بر اساس اعلام سازمان راهداری محورهای شریانی کرج-چالوس و بالعکس، یاسوج-شیراز، آق قله-گرگان، اهرم-فراشبند، قدیم خرم آباد-پلدختر، آزادشهر-شاهرود، گنبد-کلاله محورهای شریانی مسدود کشور هستند.

جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی/هشدار وقوع سیلاب در تهران

 

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی نریمان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه‌ها نشان دهنده جوی ناپایدار در ۲۴ ساعت آینده است و با تشدید فعالیت سامانه بارشی در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش‌های رگباری به همراه وزش باد به نسبت شدید و تگرگ و برف در مناطق مستعد انتظار می‌رود.

وی با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های استان، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد شهری، توصیه کرد: شهروندان و گردشگران از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

نریمان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بارش برف در ایستگاه‌های استان ثبت نشده ولی برف پراکنده از ارتفاعات گزارش شده است، گفت: در مدت یاد شده بیشترین بارش در ایستگاه هریس به میزان ۲۳.۶ میلی متر ثبت شده است.

وی با اشاره به بارندگی مناسب روز گذشته تبریز گفت: ۱۱.۱ میلی متر باران در ایستگاه فرودگاه تبریز و ۱۵ میلی متر از ایستگاه هواشناسی استان در شهر تبریز ثبت شده است.

کارشناسی هواشناسی استان آذربایجان شرقی بیشنیه دمای استان در ۲۴ گذشته را مربوط به میانه با ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: کمینه دما مربوط به چاراویماق با چهار درجه سانتی گراد بالای صفر بود.

وی دمای هوای تبریز را در زمان حاضر ۱۲ درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: نسبت به روز گذشته یک درجه گرم‌تر شده است.

کد خبر 6099090

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ریزش سنگ بر اثر بارش باران در محور کرج_کندوان (فیلم)
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • هشدار هواشناسی:  امروز جاده چالوس خطرناک است
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان ۲۵ استان/ امروز جاده چالوس خطرناک است
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان