Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درخصوص عملکرد تیم ملی کامپوند در مسابقات کاپ آسیایی در تایلند مطالبی را بیان کرد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص کسب دو مدال طلا و یک نقره در کاپ آسیایی تایلند توسط کمانداران، اظهار داشت: مرحله اول کاپ آسیایی در تایلند با حضور 21 کشور آسیایی، روسیه و نیوزلند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه‌ها از سه ماه  قبل تصمیم گرفتیم فقط تیم کامپوند را اعزام کنیم. تیم ریکرو نیز پیش از این به کشورهای اسلامی در بنگلادش اعزام شد. ما در ادوار گذشته هم در کاپ آسیایی توفیقاتی داشتیم اما در این دوره چهره‌های جدیدی حضور داشتند. در این دوره پالیزبان به عنوان یک جوان به مدال رسید بعلاوه برای اولین بار در تاریخ بازی‌های قهرمانی در آسیا در میکس به مدال طلا رسیدیم‌.

وی در ادامه افزود: در بخش بانوان خوب ظاهر شدیم‌ اما به هر حال کامپوند زنان از مردان ضعیف‌تر است. ویدا حلیمیان در انفرادی، میکس و تیمی خوش درخشید. وی در میکس طلا گرفت و در انفرادی با بدشانسی از کسب مدال باز ماند و چهارم‌شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد: برای محک زدن بچه‌ها کاپ آسیایی  فرصت خوبی بود بعلاوه اگر مشکلی ایجاد نشود برای کاپ جهانی در چین اعزام خواهیم داشت. ریکرو برای کاپ جهانی در شانگهای قطعا اعزام می‌شود. بعلاوه از 2 اردیبهشت ماه تیم ریکرو و شاید بخشی از بچه‌های کامپوند در گوانگجوی چین اردوی تدارکاتی خواهند داشت. 14 اردیبهشت هم با قطار راهی شانگهای خواهند شد. ملی پوشان از 2 خرداد اردو خواهند داشت و 19 خرداد راهی قهرمانی جهانی در هلند خواهند شد.

وی تاکید کرد: حضور کامپوند  در مسابقات هلند بستگی به شرایط مالی ما دارد اما در مجموع اولویت ما برای اعزام ریکرو است چرا که کسب سهمیه المپیک را در پیش دارند.

شعبانی‌بهار افزود: اردوی تدارکاتی جانبازان و معلولان نیز اردیبهشت ماه در باشگاه الیاف آغاز می‌شود و آنها نیز 12 خرداد ماه تا 19 خرداد در مسابقات جهانی هلند حضور خواهند داشت.

وی در خصوص بودجه فدراسیون‌هایی که بخش معمولان را نیز پوشش می‌دهند، خاطرنشان کرد: پارالمپیک به صورت سنتی از ورزشکاران پارالمپیکی حمایت می‌کند ولی ما انتظار داریم برای بخش جانبازان و معمولان بودجه‌ای مجزا در اختیار فدراسیون قرار داده شود.

وی در خصوص حضور زهرا نعمتی  در مسابقات پیش رو گفت: وی به اردو اضافه می‌شود و در گوانگجو، شانگهای و هلند در تیم خواهد بود. در مسابقات پارا جهانی هلند نیز حضور خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: احتمالا در ریکرو یک رکوردگیری از چند نفر از ورزشکاران خواهیم داشت. ما یک فراخوان برای تیم ملی در فروردین ماه خواهیم داد. ترکیب تیم اعزامی به چین قطعی نیست.

کاپ آسیایی تیراندازی با کمان| 2 طلا و یک نقره برای ایران



انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد