Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باران‌های سیل آسای ۴۴ میلیارد ریال به تاسیسات آب روستایی این استان خسارت وارد کرد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

فیض‌‌الله پاسره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: باران‌های سیل آسای 5 و 6 فرودین ماه امسال 44 میلیارد ریال به تاسیسات آب روستایی این استان در شهرستان‌های مختلف استان بویژه بویراحمد و دنا خسارت وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در پی بارندگی‌های سیل آسای اخیر استان که با رانش زمین، طغیان رودخانه‌ها و قطع جاده‌های ارتباطی همراه  بود به تاسیسات 296 روستای استان خسارت وارد شد که قطعی آب در این روستاها را به همراه داشت.

سردار جعفری: سپاه تا آخرین لحظه در کنار مردم سیل‌زده خواهد بودمسئولان شهری برای مقابله با وقوع سیل و آب‌گرفتگی در سنندج چه گفتند؟امدادرسانی هوایی به روستاهای سیل‌زده کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد

پاسره با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی تعداد 20 اکیپ متشکل از 98 نفر تعمیر و نگهداری در سطح استان با امکانات لازم  را بسیج کرد، ابراز کرد: این اکیپ‌ها فعالیت‌های چشم گیری به منظور برقراری و وصل مجدد آب شرب مردم در سطح استان انجام دادند

وی تصریح کرد: 559 رفع شکستگی، خرید و نصب 6 دستگاه الکتروپمپ، 27 مورد رفع عیب و نواقصات تابلوهای برق سیستم پمپاژها، خرید و اجرای دو کیلومتر لوله انتقال آب و توزیع آب روزانه با مدل آبرسانی سیار با 16 دستگاه کامیون مخصوص حمل آب شرب از جمله اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون آب 288 روستا از 296 روستا وصل و در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرگز سیستان وبلوچستان، سیل اخیرجنوب استان باعث بوجود آمدن خسارت‌های زیاد به زیر ساخت‌های جاده‌ای شده که بخش‌عمده این خسارت‌ها متعلق به جاده‌های روستایی است.
 در سیل اخیر به زیر ساخت‌های جاده‌ای خسارت‌ها زیادی وارد شده است که بخش‌عمده این خسارت‌ها متعلق به جاده‌های روستایی است.
جدگال رئیس شورای روستای عثمان بازارِ پیرسهراب گفت:در این سیل پل‌های آسیب دیده و جاده‌هایی که از کناره‌ها تخریب شده اند، در بسیاری از روستا‌های بخش پیرسهراب، هنوز بازسازی نشده اند و دست نخورده باقی مانده اند که تردد را برای مردم در این جاده‌ها را سخت کرده است.
وی افزود:نبود شانه خاکی و علایم راهنمایی و رانندگی در دو طرف این جاده‌های روستایی، شرایط رانندگی کردن در شب برای رانندگان پر خطر و‌دشوار کرده است.
سلامی مدیر اداره راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چابهار گفت: سیل اخیر در شهرستان چابهار به زیرساخت‌های جاده‌ای چابهار حدود ۳۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد که بخش عمده این خسارت‌های متعلق به جاده‌های فرعی و روستایی است.
مدیر اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای چابهار افزود: دلیل اصلی این خسارت‌هایی که در زمان سیلاب به زیرساخت‌های جاده وارد میشود، نبود ابنیه فنی و‌زیرساخت مناسب، در برخی ازمحور‌های فرعی و روستایی، است که باعث مسدود شدن راهها میشود.

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد