Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:58:36 GMT

9حادثه رانندگی شرق سمنان با 21 مصدوم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۶۴۱۰

9حادثه رانندگی شرق سمنان با 21 مصدوم

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت : شبانه روز گذشته 9 حادثه رانندگی در شرق سمنان روی داده و 21 مصدوم برجای گذاشت.

ناصر سلمانپور یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این حوادث پنج مورد جاده ای و بقیه شهری بودند.
وی افزود: از مجموع مصدومان 6تن سرپایی درمان شدند و سه تن نیز توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی کل ماموریت های انجام شده در 24 ساعت گذشته را64 مورد خواند و گفت: از این تعداد 44 ماموریت شهری و 17ماموریت نیز جاده ای و انتقال بیماران بود.
سلمانپور گفت : 30 تن نیز به 2 ایستگاه سلامتی اورژانس 115 مراجعه کرده و خدمات دریافت کردند.
از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون 131 حادثه رانندگی در شرق سمنان روی داده که 279 تن زخمی و سه تن نیز کشته شدند .
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 50 کارشناس در 15پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
7358/6167

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث رانندگي اورژانس شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان