Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مصیب خزاعی در گفت‌وگو بامهر اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه چند سالی است که برنامه‌هایی را تحت عنوان چهار سر فصل طراحی و برنامه‌ریزی کرده که یکی از این طرح‌ها آرامش بهاری است که در ایام نوروز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، بیان داشت: طرح آرامش بهاری فرصتی مناسب برای ارتباط مردم با کارشناسان مذهبی است و مردم می‌توان با ارتباط‌گیری مؤثر به بیان شبهات و مسائل در زمینه‌های مختلف بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه درمیان اضافه کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی علاوه بر ایجاد بستری مناسب برای تفریحات سالم خانوادگی، محرکی است تا خانواده‌ها با حضور در بقاع متبرکه فرصت بیشتری برای تفکر در باب مسائل دینی بیابند.

خزاعی با بیان اینکه فعالیت خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری سبب علاقه‌مند کردن افراد به موضوعات دینی می‌شود، عنوان داشت: فعالیت طرح آرامش بهاری از ملزومات اصلی عمل به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در زمینه قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه است.

وی بیان داشت: حقیقتاً طرح آرامش بهاری که از سوی سازمان اوقاف در ایام نوروز اجرا می‌شود طرح بسیار خوبی است زیرا بسیاری ازهموطنان ترجیح می‌دهند روزهای شروع سال و تعطیلات نوروزی را به زیارت بقاع متبرکه بروند.

امام جمعه درمیان تأکید کرد: اگر این طرح در ایام نوروز اجرا نشود می‌توان گفت یک خلأ فرهنگی در بقاع متبرکه احساس می‌شود چراکه مردم و زائرین نیاز دارند از لحاظ فرهنگی و فکری با دست پر از این اماکن مقدس برگردند.

خزاعی وجود کارشناسان مجرب را از ضروریات طرح دانست و تبیین کرد: با تنوع برنامه‌ها و جذاب کردن خدمات فرهنگی، خانواده‌ها به خصوص جوانان و کودکان را می‌توان بیشتر به این مراسم جذب کرده و آنان را با مفاهیم والای اسلامی آشنا کرد.

وی از روند اجرای طرح ابراز رضایت کرد و بیان داشت: خوشبختانه اقدامات خوب و مفیدی برای جذب خانواده‌ها و جوانان انجام شده، ضمن اینکه نماز جماعت به صورت مرتب در بقاع مجری طرح و با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

کد خبر 4578854

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف خراسان جنوبی شهرستان درمیان طرح آرامش بهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی

استاندار زنجان گفت: پاداش افزایش تولید به کارگران واحدهای تولیدی باید پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و در حقیقت کارگران افسران جنگ اقتصادی هستند، اظهار کرد: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به دلیل بی تدبیری سبب ادامه دار بودن مشکل کارگران می‌شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت پیگیری مطالبات کارگران تاکید کرد و افزود: طبقه بندی مشاغل یکی از این موارد است که باید اجرای آن در واحدهای تولیدی راستی آزمایی شود.

افشارچی بر لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: موضوع بهره‌وری هم باید مورد توجه باشد و رویکرد ما این است هر واحدی که بتواند اتفاق خاصی را در حوزه بهره‌وری و توجه به کارگران رقم بزند، در اولویت گره گشایی از مشکلات و مسائل قرار داده شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید سودآوری تولید از محل سوبسیدهای انرژی باشد، خاطرنشان کرد: تحقق این موضوع باید از محل بهره‌وری رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کارگران آشنا هستم و در یک هفته اخیر هم در دیدار با کارگران با مشکلات آن‌ها بیشتر آشنا شدم، اضافه کرد: متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به دلیل نبود تدبیر ادامه‌دار می‌شود.

کد خبر 750128

دیگر خبرها

  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه